نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

رضایت بی‌سابقه مدیران وزارت‌ ورزش و جوانان از مدیریت ورزش استان، نشان‌دهنده پویایی و تلاش محمودی‌نیا است

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۸:۲۱
کد خبر: ۳۱۷۱۹۶
رضایت بی‌سابقه مدیران وزارت‌ ورزش و جوانان از مدیریت ورزش استان، نشان‌دهنده پویایی و تلاش محمودی‌نیا است
نشست شورای ورزش شهرستان بردسیر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار و نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس با محوریت تاسیس آکادمی‌های قهرمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره با بیان اینکه باعث افتخار است که طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کرمانی‌ها، طرح پایلوت کشوری شده است، گفت: از اقدامات موثر محمودی‌نیا مدیرکل اداره ورزش و جوانان کمال تشکر دارم و اینکه ایشان می‌گوید ورزش بردسیر تنه به تنه شهرستان‌های بزرگ استان می‌زند باعث افتخار است.

شهباز حسن‌پور با اشاره به ملاقات اخیر مجمعه نمایندگان استان کرمان با مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان کشور، تصریح کرد: رضایت بی‌سابقه مدیران وزارت‌خانه از مدیریت ورزش استان، نشان‌دهنده پویایی و تلاش محمودی‌نیا است.

وی در ادامه از شوراهای اسلامی شهر و روستا ها خواست که در بحث ورزش فعال‌تر شوند و افزود: قانون به شوراها اجازه داده یک درصد از بودجه‌شان را در ورزش هزینه کنند و در حقیقت باید بگویم در ورزش هزینه نداریم بلکه هرچه در ورزش خرج شود، سرمایه‌گذاری است و از این طرح هم کمک بگیرید.

حسن‌پور همچنین خواستار حضور پررنگ‌تر جوامع دانشگاهی در ورزش با استفاده از این طرح شد.

نظر شما
پرونده ویژه