سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان:

دوره کنونی مدیریت استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت و آبادانی است

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۸:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۶۳۷
دوره کنونی مدیریت استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت و آبادانی است
نشست پیگیری پروژه‌های شهر کرمان با حضور استاندار، معاونین استانداری، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرپرست امور عمرانی استانداری در این نشست  گفت: باغ فتح آباد یکی از اقدامات ماندگار استاندار کرمان و از مایه افتخار این استان است.

ابوالقاسم سیف الهی از دوره کنونی مدیریت استان کرمان به عنوان یک فرصت طلایی برای عمران و پیشرفت یاد کرد و افزود: در جریان سرمایه گذاری باید با هم همکاری و همفکری، مسایل این حوزه را دنبال کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که پروژه های عمران شهری به صورت مرتب توسط حوزه عمرانی استانداری رصد می شود و به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرند، ادامه داد: طرح بدنه سازی میدان شهدا در حال انجام است که در این راستا پیمانکار که از برنامه اجرایی عقب بود اعمال ماده 48 شده است و پروژه به صورت امانی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون 1.7 میلیارد تومان تعهد استانداری کرمان پرداخت شده است.

سیف الهی به اجرای طرح کف سازی و بدنه سازی بافت فرسوده کرمان اشاره و عنوان کرد: این طرح به مساحت تقریبی 12 هزار مترمربع انجام شده است.

وی گفت: تاکنون کوچه ورودی مدرسه حیاتیه،کوچه حمام زنانه گنجعلیخان، کوچه بانک سپه، کوچه چایخانه وکیل، تمام ورودی های مدرسه حیاتیه، کوچه 19 و 21 خیابان امام (ره) و تجلی و ساخت سرویس های بهداشتی در راستای اجرای طرح کف سازی و بدنه سازی بافت فرسوده کرمان انجام شده است.

وی عنوان کرد: در راستای بهسازی و نوسازی بازار کرمان نیز درب های متحدالشکل واحدهای صنفی طراحی و سفارش داده شده است.

سیف الهی بر اجرای طرح بهسازی پشت بام های بازار کرمان نیز تاکید کرد و گفت: 500 میلیون تومان برای پشت بام اختصاص می یابد تا در اسرع وقت اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: کار بازسازی مدرسه حیاتیه کرمان نیز با یک هزار 40 متر مربع مساحت، به صورت کامل انجام شده است.

سیف الهی گفت: این مدرسه دارای سه حیاط، 30 اتاق و یک زیر زمین است و استانداری کرمان بخشی از تعهدات خود را در این طرح پرداخت کرده و بخشی که باقی مانده است را در بازه زمانی تعیین شده، پرداخت می کند.

وی به پروژه تله کابین و بام کرمان نیز اشاره کرد و افزود: کار تله کابین آغاز شده است و جاده بام کرمان نیز در دست پیگیری است.

وی به اجرای طرح کوثر نیز اشاره و بیان کرد: طرح 15.5 کیلومتری کوثر که از بلوار سیدی آغاز و تا بلوار حجاج ادامه می یابد نیز در دست پیگیری قرار دارد.

سیف الهی گفت: طرح کوثر یکی از طرح هایی است که شهرداری کرمان به دلیل نداشتن منابع مالی در گذشته نتوانسته آنرا به صورت کامل اجرا کند.

وی یادآور شد: نقشه تالار جدید شهر کرمان نیز تا 15 روز آینده وارد شهرداری شده و در صورت تصویب این نقشه، کار اجرایی آن به زودی ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: این تالار با یک سالن دارای بیش از یک هزار و 200 صندلی و با دو سالن جنبی و ساختمان اداری احداث خواهد شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان گفت: استاندار کرمان تاکید زیادی بر پروژه های 9 گانه قرارگاه خاتم النبیا دارند و همواره آنها را بررسی می کنند.

وی تصریح کرد: امروز می بینیم که برخی پل ها که سال ها نیمه تمام باقی مانده بودند، توسط این قرارگاه در حال تکمیل هستند کارهای عمرانی گسترده ای در حوزه عمران شهری کرمان توسط این قرارگاه در دست انجام است.

سیف الهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کار باغ فتح آباد از کارهای ماندگار استاندار کرمان و مایه افتخار این استان است.

در این نشست روند اجرایی طرح های مختلف دیگری از جمله پل هوانیروز، بیمارستان جدید شهید باهنر و پل روگذر چهارراه سمیه مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز