فرماندار رفسنجان:

مددجویان کمیته امداد باید در چرخه تولید قرار گیرند

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۱۹۱۰۳
مددجویان کمیته امداد باید در چرخه تولید قرار گیرند
فرماندار رفسنجان گفت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به لحاظ ظرفیت وجودی باید در قالب چرخه خدمت تولید و کار و تلاش قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛  حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه اختتامیه دستاوردهای کانون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان اظهار داشت: رفسنجان از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و در جای جای آن معادن مختلفی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه رشد اقتصادی و فرهنگی استفاده از نبوغ و توانمندی‌های فکری لازم است، لذا ایران اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله زیست، فیزیک، شیمی، علوم پزشکی و ...  در سطح بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.

ملانوری تأکید کرد: باید فهم و آگاهیمان را نسبت به پیرامون خود افزایش دهیم‌ در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای توانمندی‌های علمی و مهارت‌ها برای رشد و ارتقای اقتصاد وجود دارد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مجوز احداث نخستین کارخانه شیشه فوق شفاف کشور در شهرستان رفسنجان صادر شده است، افزود: این کارخانه می‌تواند برای 600 نفر اشتغالزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: شیطنت‌های دشمنان و ابرقدرت‌های استکباری به خاطر موقعیت استراتژیکی و جغرافیایی ایران است، آنها چشم طمع به ذخایر و نعمت‌هایی دوخته‌اند که در ایران وجود دارد.

ملانوری بیان کرد: در رفسنجان نعمت‌های فراوانی وجود دارد که مورد غفلت واقع شده‌اند، این غفلت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را به وجود آورده و فرهنگ در حوزه کار و تلاش و خودباوری باید بیشتر باشد.

وی عنوان کرد: باید طوری رفتار کرد که افراد و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به لحاظ ظرفیت وجودی که خداوند به آنها عطا کرده در قالب چرخه خدمت تولید و کار و تلاش باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز