سرپرست هیئت شنا استان کرمان:

استعدادیابی هدف اصلی جشنواره شنا و سلامت بود

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۹۹۱۴
استعدادیابی هدف اصلی جشنواره شنا و سلامت بود
آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی شنا و سلامت استان کرمان با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان‌، سرپرست هیئت شنا استان کرمان، شناگران دختر و پسر زیر 12 سال و خانواده‌های شناگران‌ در محل خانه شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرپرست هیئت شنای استان کرمان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره استعدادیابی و شناسایی شناگران مستعد و آینده‌دار است‌.

کاوه کریمی افزود: با توجه به مشکلات مختلف ‌از جمله موانع و مشکلات مالی هیئت شنا از سال گذشته تا به حال دو جشنواره شنا و سلامت در استان کرمان برگزار کرده که به عقیده برخی کارشناسان این جشنواره‌ها از نظر کمی و نحوه برگزاری در سطح جشنواره‌های ملی برگزار شده است‌.

وی بیان داشت: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر بخش فنی در بعد اجرایی نیز برای هیئت شنای استان پیامدهای مثبتی به دنبال داشت، چرا که به واسطه برگزاری این دو جشنواره کادر اجرایی و مدیریتی هیئت تجارب خوبی از برگزاری این جشنواره به دست آورد و قطعا این تجارب می‌تواند در اداره هر چه بهتر هیئت شنا به ما کمک کند.

سرپرست هیئت شنا استان کرمان با قدردانی از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری این جشنواره گفت: امیدوارم در ادوار آتی جشنواره شنا و سلامت استان کرمان در شرایط بهتر و در سطوح بالاتری برگزار شود‌.

کریمی بیان داشت: استخر شهید نشاط در شهر کرمان به عنوان پایگاه استعدادیابی شنای کرمان در اختیار هیئت شنا قرار دارد و یکی از سیاست‌های همکارانم در هیئت شنا، بهره‌برداری‌های مطلوب از این فضا برای رشد و ارتقا شنای کرمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز