فرماندار جیرفت:

بیش از ۱۳۰ سرمایه گذار در جیرفت حضور یافتند

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۲:۳۰
کد خبر: ۳۲۱۰۲۲
بیش از ۱۳۰ سرمایه گذار در جیرفت حضور یافتند
فرماندار جیرفت گفت: در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی بیش از 130 سرمایه گذار با 10 هزار میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری در این شهرستان حضور یافته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد امینی روش در نشست شورای بانک های شهرستان جیرفت افزود: بخشی از این سرمایه گذاری ها افتتاح شده و برخی نیز 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: بانک ها افراد توانمند را شناسایی کنند و اعتبارات خود را به دست کسانی بسپارند که توانایی بازپرداخت تسهیلات را داشته باشند و در راستای اشتغال و رشد اقتصادی منطقه نیز تاثیرگذار باشد.

امینی‌روش با یادآوری سیاست های اقتصادی دولت برای حمایت از تولید ملی از بانک ها خواست اولویت خود را برای پرداخت تسهیلات، رونق تولید ملی و توسعه آن قرار دهند.

وی افزود: امنیت بانک ها از دیگر اولویت های بانکی است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

فرماندار جیرفت با اشاره به ظرفیت های بالقوه جنوب کرمان در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری گفت: بانک ها به سمتی حرکت کنند که این ظرفیت ها بالفعل شوند زیرا باعث توانمندی مردم و اشتغال جوانان می شود.

وی تصریح کرد: اگر قانون را فصل الخطاب قرار دهیم هیچگاه دچار مشکل نخواهیم شد لذا بانک ها در پرداخت تسهیلات قانون را رعایت کنند نه آنگونه سختگیرانه و فراتر از قانون عمل کنند که باعث شود مردم از نظام بانکی فرار کنند و نه آزادانه با مسایل برخورد کنند که باعث عدم بازپرداخت تسهیلات به بانک ها شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز