مقصر اصلی کیست؛ خودتان قضاوت کنید

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۳۱۷۸
مقصر اصلی کیست؛ خودتان قضاوت کنید
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ارسال این پیام که "مقصر اصلی کیست؛ خودتان قضاوت کنید." شهروندان را به قضاوت در زمینه برخی از مزاحمت های تلفنی به سامانه 115 جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛ شخصی ظرف مدت سه روز از یکی از خطوط تلفن همراه ،741 بار مزاحمت تلفنی برای خطوط 115 ایجاد کرده است.

این شخص علاوه بر مشغول کردن خطوط 115 که بسیار حیاتی می باشد با بکار بردن الفاظ نامناسب باعث بر هم زدن آرامش ذهنی همکاران در مرکز پیام 115 شده که فی الواقع می بایستی با آرامش، هدایت و کنترل واحدهای عملیاتی را به سمت و سوی مصدومان داشته باشند.

 چه بسا خانواده هایی در زمان مزاحمت این شخص و مشغول کردن خط ارتباطی 115 به علت عارضه قلبی، تشنج، تصادف و ... با 115 تماس می گیرند و با صدای بوق مشغولی مواجه می شوند، چقدر شنیدن صدای بوق مشغولی در این مواقع زجر آور و مرگ آور است و چقدر این ثانیه ها از ساعت طولانی تر می شود،

آیا این شخص مزاحم تاکنون خود و خانواده اش درگیر بیماری و یا عارضه ای نشده است که اهمیت کار 115 را بداند ؟

اداره حراست و نظارت مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمان با مشاهده تکرار این مزاحمت، سریعا اقدامات قانونی را انجام داده و این موضوع از طریق حراست و واحد حقوقی دانشگاه در حال پیگیری است.

 شایان ذکر است بدانیم از تاریخ اول شهریور ماه سال جاری تاکنون یعنی سی روز حدود ( 8766 ) مورد مزاحمت تلفنی با 115 داشته ایم، اینجاست که سختی کار همکارانمان در مرکز پیام 115 مشخص می شود.

 آیا با شنیدن الفاظ نامناسب روح و روانمان بهم نمی ریزد؛ بدون شک تاثیر بدی خواهد گذاشت اما همواره همکاران بنده در این مرکز با گشاده رویی و متانت در کلام پاسخگوی شهروندان عزیزمان خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز