در دیدار مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) با مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان مطرح شد:

برنامه ریزی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۰:۴۷
کد خبر: ۳۲۴۸۲۳
برنامه ریزی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه  کمک به  تحصیل دانش آموزان بی بضاعت
دردیدار مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) با مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان بر برنامه ریزی در جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وحید میرزایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان  در این دیدار از مدارس به عنوان بزرگترین مراکز مددکاری نام برد و خاطر نشان کرد: مدارس در شناسایی و معرفی افراد نیازمند نقش موثری دارند.

وی با بیان اینکه قشر فرهنگی دلسوز و عاشق خدمت هستند گفت: با وجود مشاور، مددکار، مربی پرورشی و معلم مدارس بهترین ظرفیت برای خدمت رسانی به محرومان جامعه هستند.

میرزایی تصریح کرد: آموزش و پرورش ظرفیتی عظیم در راستای شناسایی افراد نیازمند واقعی است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان توجه به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و سرمایه گذاری برای دانش آموزان بی بضاعت مستعد را از مهمترین برنامه های کمیته امداد برشمرد.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار تاکید کرد: کمک به تحصیل افراد بی بضاعت باید در اولویت قرار گیرد زیرا آثار آن برای جامعه و فرد ماند گار است.

محمد محسن بیگی تصریح کرد: استفاده از مشارکت خیرین در جهت کمک تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت اولویت آموزش و پرورش کشور است.

وی با اشاره به حضور بیش از 540 هزار دانش آموز در 5 هزار و 700 مدرسه استان کرمان مدارس را بهترین و آسان ترین مسیر برای فرهنگ سازی در امور مختلف کشور دانست و افزود: آموزش و پرورش آمادگی استفاده از ظرفیت کمیته امداد در جهت ارتقا سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان بی بضاعت را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز