فرمانده انتظامی استان کرمان:

تعامل بهتر پلیس و دستگاه قضا موجب رضایتمندی بیشتر مردم می شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۴:۴۲
کد خبر: ۳۲۶۹۵۰
تعامل بهتر پلیس و دستگاه قضا موجب رضایتمندی بیشتر مردم می شود
فرمانده انتظامی استان گفت:تعامل بهتر پلیس و دستگاه قضا موجب رضایتمندی بیشتر مردم خواهد شد و این مساله باعث مشارکت بهتر مردم با پلیس می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در سومین روز هفته ناجا نشست علمی فرماندهان انتظامی استان کرمان با مقامات قضایی استان برگزار شد.

سرهنگ رضا بنی اسدی در ابتدای این نشست گفت: ارتباط پلیس با دستگاه قضا لازم و ملزوم یکدیگر اند.

سرهنگ بنی اسدی افزود: همپوشانی بین دستگاه قضا و پلیس می تواند موفقیت ماموریت های پلیس را بیشتر و سرعت آن را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: تعامل بهتر پلیس و دستگاه قضا موجب رضایتمندی بیشتر مردم خواهد شد و این مساله باعث مشارکت بهتر مردم با پلیس می شود.

وی توجه هر نهاد به وظایف ذاتی خود را موجب اصلاح جامعه دانست و بیان داشت: نباید در انجام کار خود کوتاهی کنیم و حق الناس را برگردن خود بیاندازیم.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: در برخورد با بدحجابی به دلیل خلاهای قانونی پلیس با مشکل مواجه شده استباین حالا امیدواریم با اندیشیدن تمهیداتی این مساله حل شود.

وی اضافه کرد: هماهنگی قضایی با قضات در ساعات پایانی شب برای پلیس بسیار دشوار است و برخی از قضات کشیش در این ساعات پایانی شبانه روز چندان پاسخگو مقامات انتظامی نیستند.

سرهنگ بنی اسدی در پایان اضافه کرد: باید جلوی ورود مجرمینی که چندین بار وارد زندان شدهو پس از آزادی بار دیگر در جامعه دست به ارتکاب جرم زده اند، گرفته شود و این مساله باعث چند برابر شدن حجم کاری پلیس شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز