استاندار کرمان:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اداره کل پست است

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۸۱۹۳
اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اداره کل پست است
استاندار کرمان، اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه اداره کل پست استان کرمان دانست، گفت: این سرمایه براساس خدمت صادقانه مدیران و کارکنان این اداره کل حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در آیین گرامیداشت روز جهانی پست افزود: با توجه به پیشینه پست در کشور و جهان، به نظر می رسد که این سازمان می تواند یکی از واحدها، ادارات و مراکز  زیرساخت توسعه کشور باشد.

وی ضمن گر امیداشت روز جهانی پست، گفت: امروز که جهان با پیشرفت های حیرت انگیزی در حال پیشرفت است، طبیعی است که کشورهایی مانند ما نیز باید خود را با تکنولوژی روز هر چه بیشتر آشنا کند.

رزم‌حسینی اظهار کرد: به نظر می رسد با توجه به رشد فن آوری در کشور در حال نزدیک شدن به خدمات پستی به روز جهانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده خدمات در دنیا از طریق پست ارایه می شود، گفت: اعتماد عمومی به پست یک روزه به دست نیامده است و باید همواره تلاش شود که این سرمایه حفظ شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان خاطرنشان کرد: پست از محدود اداراتی است که رابطه مستقیمی با مردم دارد و باید هر روز در راستای افزایش اعتماد مردمی تلاش کند.

وی از خدمات اداره کل پست در استان کرمان و کسب رتبه برتر در کشور تقدیر کرد و گفت: قدرشناسی و احترام به پیشکسوتان که در مجموعه پست وجود دارد باید برای همه ما الگو باشد و همواره باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم.

رزم حسینی، با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای تسهیل مسیر توسعه کشور به کار گرفته است، گفت: مذاکرات هسته ای یکی از بزرگترین مشکلات در مسیر توسعه کشور بود که با برجام موفقیتی در این زمینه حاصل شد.

وی تاکید کرد: موفقیت در حوزه هسته ای با حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و به تدبیر دولت یازدهم صورت گرفته است.

استاندار کرمان اظهار کرد: در اواخر سال جاری گشایش های اساسی را در حوزه اقتصادی خواهیم داشت و در سال آینده آهنگ رشد اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: می دانیم امروز مردم با مشکلاتی روبرو هستند زیرا باید اسناد بالادستی و توسعه ای را اجرا می کردیم که به دلیل مشکلات این کار انجام نشد و امروز این مشکلات باید برطرف شود.

رزم‌حسینی تاکید کرد: از سال آینده باید گذشته را جبران و رشد اقتصادی هشت درصد را تحقق بخشیم.

وی یادآور شد: در نظام توسعه ای کشور هیچ وقت رشد اقتصادی هشت درصد را تجربه نکرده ایم و امروز که عقب افتادگی های گذشته را داریم باید در حوزه استانی و کشوری به گونه ای تلاش کنیم که این عقب افتادگی ها جبران شوند.

استاندار کرمان همدلی و همزبانی موجود در استان کرمان را کم نظیر دانست و ادامه داد: براساس این همدلی و همزبانی، امروز در همه زمینه ها پیشرفت های خوبی را حاصل کرده ایم.

وی گفت: یکی از این موفقیت ها در حوزه آب است که با اجرای خطوط تامین آب، در راستای تامین آب و نیز صرفه جویی گام های خوبی برداشته شده است.

این مقام مسئول یادآور شد :در طرح همیاران آب که به گفته معاون ییس جمهور از طرح های موفق در استان کرمان و کشور است صرفه جویی خوبی حاصل شده است.

استاندار کرمان گفت: در  حوزه عمران شهری نیز با همه محدودیت های مالی پروژه های بزرگی در دست انجام است.

وی ادامه داد: با اجرای این پل ها تا 50 سال آینده نیازی به اجرای پل در کرمان نخواهد بود و با اجرای این طرح ها امیدواریم مشکلات ترافیکی استان کرمان حل شود.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: همه کمک کرده اند که استان کرمان مسیری را پیدا کند که نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران بومی یکی از سرمایه های استان کرمان هستند، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید به بومی گرایی توجه ویژه ای دارد و این امر جز سیاست های اصلی دولت یازدهم به شمار می رود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: در استان کرمان تلاش کرده ایم که از مدیران متخصص و با لیاقت بومی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که اولویت کشور اقتصاد، فرهنگ و توسعه است، خاطرنشان کرد: باید از مواردی که ما را به حاشیه می کشند پیشگیری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز