معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان:

رویکرد طرح امید، افزایش مهارت‌های عملی پیشگیری از وقوع جرم است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۲۹۰۳۶
رویکرد طرح امید، افزایش مهارت‌های عملی پیشگیری از وقوع جرم است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: چشم انداز طرح امید، افزایش مهارت های عملی برای زندگی در مقاطع مختلف با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید خالقی با اشاره به برگزاری دومین دوره تربیت مربی مدیریت مهارت و دانش رفتار اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره، ارتقای دانش، آداب، مهارت‌‌های ارتباط فردی و اجتماعی و ایمن سازی فرد و جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بیان کرد: چشم انداز طرح امید، افزایش مهارت‌های عملی برای زندگی در مقاطع مختلف با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم است.

خالقی خاطرنشان کرد: امیدواریم کارشناسان بعد از اتمام این دوره بتوانند در ادارات خود این دوره را برگزار کنند تا رفتار، منش و کارکرد تمام کارمندان خود را تحت الشعاع قرار دهند و در راستای ارتقا و تحول فردی و اجتماعی خود در لایه‌های مختلف جامعه بکوشند.

وی افزود: آموزش و پرورش، کمیته امداد، دانشگاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و اداره کل زندان‌ها نیز می‌توانند از جمله جوامع هدف برای اجرای این طرح باشند و در نظر داریم در سازمان‌های مختلف این طرح را به مرحله اجرا برسانیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به مشکلات برخی کارمندان در برخورد با ارباب رجوع عنوان کرد: در پایان این دوره امید است کارمندان ثبات بیشتری در مقابل بحران‌ها داشته باشند و با یادگیری آداب و مهارت‌های ارتباطی بتوانند در برابر آسیب‌های اجتماعی ایمن سازی شوند.

وی یادآور شد: در مجموع 40 نفر از کارشناسان  ادارات استان در این دوره شرکت می کنند و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی از سوی سازمان فنی و حرفه ای اعطا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز