فرمانده انتظامی شهرستان بافت خبر داد:

کشف ۶۰کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۱:۰۸
کد خبر: ۳۳۱۰۴۲
کشف ۶۰کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی
فرمانده انتظامی شهرستان بافت استان کرمان از کشف 60کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمد رضا ایران نژاد " در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل یک محموله  مواد مخدر آگاه شدند و  دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار آنان قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران با انجام گشت زنی نامحسوس در مسیر جاده بافت-ارزوئیه به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ایران نژاد بیان داشت: پس از بازرسی از خودرو مشخص شد قاچاقچیان با ایجاد یک جاساز  ماهرانه در اتاق پیکان وانت تعداد 6عدد کیسه 10کیلوی مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان این محموله را از شرق کشور بار گیری کرده و پس از عیور از شهرهای جنوبی استان قصد انتقال به استان های مرکزی را داشتند که از چشم تیز بین ماموران پنهان نمانده و ناکام ماندند.

وی افزود: در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت در پایان افزود : نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و تلاش شبانه روزی کار کنان خود می کوشد تا با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کند تا جوانان کشور عزیزمان که آینده سازان مملکت هستند  از گزند هر گونه آسیب در امان بمانند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز