فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان:

فلسفه قیام امام حسین (ع) وحدت، امر به معروف و نهی از منکر است

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۴:۱۳
کد خبر: ۳۳۲۲۸۴
فلسفه قیام امام حسین (ع) وحدت، امر به معروف و نهی از منکر است
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در جمع مسئولان، پیرغلامان و روسای هیات مذهبی گفت : فلسفه قیام امام حسین (ع) وحدت ، یکپارچگی و امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ  " هادی ثمره " در جمع مسولان و روسای هیات مذهبی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) که در دوران مختلف در حفظ و پاسداری از ارزش های اسلامی گفت: محرم حقیقت عظیمی است که اسلام را در برهه های زمانی مختلف زنده نگه داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: کارکرد اجتماعی تاسوعا و عاشورا است که همه مردم را در کنار هم جمع می کند و مردم با ندای وحدتی که سر می دهند باعث ترس و وحشت در دشمنان اسلام می شوند.

ثمره با تقدیر از همکاری و تعامل مناسب هیات مذهبی با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت مراسمات عنوان کرد: تعامل و همکاری دو سویه پلیس و مردم است که می تواند نظم و امنیت مراسمات عظیم مذهبی را برقرار کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تشریح کرد :دشمن در کمین و در حال تضعیف و کم جلوه دادن واقع عاشورا با به وجود اوردن شک و شبهه در عزاداری ها است که این زنگ خطری برای هوشیاری همه است .

وی با اشاره به انتخاب همیار محرم از بین هیات مذهبی ، برای همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت مراسمات افزود : همیاران محرم پل ارتباطی بین هیات با نیروی انتظامی هستند که برای تسهیل در امور با کارت شناسایی و بازو بند قابل شناسایی هستند و بنا بر اعلام هیات به نمایندگی از آنها انتخاب شده اند .

وی در ادامه خواستار رعایت نظم و مقررات ، توجه به امر نماز و پرهیز از مراسمات غیر متعارف شد و به تشریح مسیرهای ورود هیات مذهبی در سطح شهر پرداخت.

گفتنی است در حاشیه مراسم تعدادی برشورهای آموزشی با موضوع هشدارهای پلیس در خصوص رعایت نظم و امنیت مراسمات توسط هیات مذهبی توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز