مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان خبر داد:

ملاقات مردمی ۱۹۹۶نفرطی شش ماه اول سال جاری با رییس کل دادگستری استان کرمان

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۵:۵۶
کد خبر: ۳۳۳۱۴۲
ملاقات مردمی ۱۹۹۶نفرطی شش ماه اول سال جاری با رییس کل دادگستری استان کرمان
مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری استان کرمان گفت:در شش ماهه نخست سال جاری رییس کل دادگستری استان کرمان ومعاونین دادگستری به درخواست 1996نفر از متقاضیان ،بصورت حضوری رسیدگی ودستورات قضائی مقتضی را صادر نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدبصیریان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت:درمسائل مطروحه 181مورد مربوط به مشکلات زندانیان رسیدگی شد وتبدیل قرار واعسار نیز به تربیت 129 و196مورد اختصاص داشت.

وی بیان داشت:310مورد درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و 957مورد نیز از مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل وفصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر گردید.

بصیریان خاطرنشان کرد:دیدار مردمی نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ومعاونین دادگستری استان روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 9صبح در محل حوزه ریاست کل دادگستری استان کرمان برگزار می گردد.

وی اعلام داشت:ارزیابی ها بیانگر این است که ملاقات های مردمی مذکور مورد استقبال ورضایتمندی مردم گردیده است وافزایش اعتماد به دستگاه قضائی استان را به دنبال داشته است.

شایان ذکراست، یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان علاوه بر ملاقات مردمی روزهای چهرشنبه هر هفته خود در مرکز استان،روزهای سه شنبه باشرکت در یکی از مساجد شهرستان کرمان وحضور در شهرستان های استان از نزدیک به مشکلات شهروندان  کرمانی رسیدگی می کند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز