برای بازی با آلمینیوم؛

تیم مس کرمان فردا راهی هرمزگان می‌شوند

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۲:۳۱
کد خبر: ۳۳۳۱۵۹
تیم مس کرمان فردا راهی هرمزگان می‌شوند
تیم فوتبال مس کرمان برای برگزاری بازی دوازدهم خود در لیگ دسته اول این فصل، عصر فردا راهی هرمزگان می‌شود تا آماده‌ی بازی برابر آلمینیوم بندرعباس شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تیم فوتبال مس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمرینات خود را تعطیل کرد و از امروز بعد از دو روز تعطیلی تمرینات خود را برای بازی آینده آغاز کرد.

کادر فنی تیم مس صبح روز یکشنبه جلسه‌ی آنالیز را برگزار کرد و بازیکنان مس نیز بعدازظهر همین روز در زمین تمرینی شهدای مس تمرینات خود را استارت زدند.

بازیکنان مس صبح روز دوشنبه نیز یک جلسه‌ی تمرینی را برگزار خواهند کرد و ظهر روز دوشنبه، بعد از صرف ناهار، با دو دستگاه اتوبوس راهی بندرعباس خواهند شد.

تیم مس کرمان در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول، روز چهارشنبه ششم آبان ماه از ساعت از ساعت 15 میهمان تیم آلمینیوم بندرعباس خواهد بود.

تنها مشکل مس برای این بازی نفرات مصدوم این تیم هستند. عبدالله حسینی و عباس کاظمیان به این بازی نخواهند رسید و حسین حیدری نیز مصدوم جدید تیم مس کرمان می‌باشد که به احتمال زیاد در این بازی غایب خواهد بود.

علی مرزبان نیز به علت سه اخطاره بودن نمی‌تواند تیم مس را در بازی این هفته همراهی کند و باقی نفرات مس برای بازی مشکلی ندارند.

تیم فوتبال مس در بندرعباس نیز چند جلسه تمرینی را در دستور کار دارد تا با تمرین در آب و هوای بندر، از هر نظر آماده‌ی بازی حساس این هفته‌ی خود شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز