رئیس کل دادگستری استان کرمان:

هدف دادگستری کاهش ورودی وموجودی پرونده ها است

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۵:۵۶
کد خبر: ۳۳۵۱۲۰
هدف دادگستری کاهش ورودی وموجودی پرونده ها است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هدف ما کاهش ورودی و موجودی های پرونده ها است ،که تا کنون برنامه های طرح ریزی شده با موفقیت عملی شده است و در جمع بندی 6 ماهه نخست سال، طبق برنامه ریزی ها پیش رفته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدا... موحد در جلسه هم اندیشی دادستان ها و روسای دادگستری که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تشکیل گردید،اظهار داشت:حوزه های قضائی در سال 94 به تفکیک برنامه هایی را تدوین، که مشروح آن ها برنامه های کلی استان را تشکیل داده است.

وی ابراز داشت: هدف کلی در انتهای سال94 کاهش 18 درصدی پرونده ها در تمام حوزه ها است، که امیدواریم محقق شود.

 این مقام ارشد قضائی استان کرمان  افزود: بسیاری از حوزه های قضائی توانسته اند اهداف و برنامه های خود را قبل از اتمام دوره مشخص شده  عملی نمایند.

موحد ابراز داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری  شاهد کاهش22 هزار پرونده از موجودی پرونده ها در  دادگستری استان  بوده ایم که موفقیت چشمگیری به حساب می اید.

موحد خاطر نشان کرد:دادگستری استان کرمان موفق شد در شهریور ماه سال 94 رتبه اول بهره گیری از فناوری اطلاعاتcms(سیستم مدیریت پرونده)را درکشور به دست آورد.

وی ابراز داشت: 29حوزه قضائی فعال در استان کرمان وجود دارد که شامل18 دادگستری و 11 دادگاه بخش می باشد

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: مدیران در حوزه های قضائی و دادگاه های بخش در استان کرمان به رغم وجود محدودیت ها حداکثر استفاده و بهره وری را از حداقل امکانات می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز