استاندار کرمان:

دولت اهمیت ویژه‌ای برای سازمان بهزیستی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی قائل است

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۶:۰۷
کد خبر: ۳۳۹۴۰۱
دولت اهمیت ویژه‌ای برای سازمان بهزیستی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی قائل است
استاندار کرمان ضمن تاکید بر نقش موثر سازمان بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: دولت اهمیت ویژه ای برای سازمان بهزیستی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی قائل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم‌حسینی در دیدار رئیس بهزیستی کشور که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان صورت گرفت، افزود: سازمان بهزیستی نقش موثری در حوزه پیشگیری، کنترل و نظارت آسیب های اجتماعی دارد که در این راستا دولت اهمییت ویژه ای برای آن قائل است.

وی به همجواری استان کرمان با استان های مرزی اشاره کرد و یادآور شد: همجواری با استان های مرزی مشکلات عدیده ای همچون حضور اتباع بیگانه و ترانزیت مواد مخدر ایجاد کرده است.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: مجموعه استانداری نسبت به کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با سازمان های مربوطه همکاری خواهد کرد لذا اگر سازمان بهزیستی کشور در جهت ساماندهی مسائل و مشکلات اجتماعی یک گام در استان بردارد، مجموعه استان چند گام بر می دارد.

رزم حسینی به سفر رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمان اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس کمیته امداد به استان تفاهم نامه همکاری در زمینه خوداشتغالی مددجویان با کمیته امداد کشور منعقد شد که می توان در سال 94 گام های خوبی در این حوزه برداشت.

وی افزود: طبق فراخوانی که داده شده، مددجویان و افراد واجد شرایط می توانند با اخذ تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود 4 درصد در استان با بازپرداخت 3 الی 5 ساله به سمت کارآفرینی و ایجاد خوداشتغالی پیش روند.

استاندار کرمان بر کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: امید است با تفاهم نامه هایی ( غربالگری بینایی سنجی، غربالگری شنوایی سنجی، اختلالات زنتیکی) که امروز منعقد می شود، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز