رئیس پلیس راهور شهرستان بافت خبر داد:

توقیف ۹خودرو در شهرستان بافت

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۳:۵۳
کد خبر: ۳۴۵۷۳۷
توقیف ۹خودرو در شهرستان بافت
رئیس پلیس راهور شهرستان بافت استان کرمان از شناسایی و توقیف 9 دستگاه خودرو متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرگرد "رضا خادمی پور " اظهار داشت: باتوجه به اینکه کاهش تصادفات درون شهری یکی از اولویت های کاری پلیس راهور است، با هوشیاری ماموران 9خودرو سواری باخلافی بیش از ده میلیون ریال شناسایی و برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال دادند .

وی در ادامه افزود: در خلافی خودروهای سواری توقیفی تخلفاتی حادثه ساز از قبیل انحراف به چپ، سرعت غیر مجاز، عبور از چراغ قرمز و توقف دوبله در معابر دیده می شود.

این مقام انتظامی افزود: گشت زنی موثر و برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار پلیس راهور قرار دارد تا همشهریان رانندگی ایمن داشته باشند و این امر رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

وی در ادامه تصریح کرد : تعداد 5 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین نیز که دارای دستور توقیف از سوی مقام قضایی بودند در این طرح شناسایی و تا تعیین تکلیف به پار کینگ انتقال داده شدند.

این مقام مسئول در ادامه اشاره نمود: با عنایت به اینکه رانندگی امری جمعی است و هدف پلیس ارتقاء ایمنی و فرهنگ ترافیک می باشد امید است با توقیف خودروهای متخلف بازدارندگی لازم جهت جلوگیری از انجام تخلفات رانندگی توسط رانندگان خاطی دیگر را فراهم سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز