معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

همایش ملی تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۹۲۰۹۵
همایش ملی تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می شود
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری همایش ملی تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان به منظور معرفی رشته های علوم انسانی و ارتقاء جایگاه آنها در جامعه در هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری نیز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی در دویست وسی وششمین جلسه شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک سال 1395 ، سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده سال 1395، سال رویش باور تحقیق و پژوهش علمی و اصولی در آموزش و پرورش استان است.

وی بر نهادینه کردن تحقیق و پژوهش در مدارس تاکید و تصریح کرد: تحقیق و پژوهش، لازمه تحول در آموزش و پرورش و عامل مهم تولید دانش و راهی برای جستجوی آگاهی است.

دعاگویی اظهار کرد: به کمک پژوهش و داده های پژوهشی می توان بخشی از مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع و در راستای کیفیت بخشی به فعالیت ها گام برداشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری جشنواره آگیرا در هفت محور پژوهشی خبر داد.

حمید رضا دعاگویی بر استفاده از ظرفیت معلمان و دانش آموزان در انجام اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش استان تاکید کرد و اذعان داشت: کاربردی کردن تحقیقات و گرایش به سمت پژوهش های کیفی در دستگاه تعلیم و تربیت ضروری است.

وی از ثبت نام 154 نفر از دانش آموزان در المپیاد نانو خبر داد و گفت: استان کرمان رتبه سوم استقبال از المپیاد نانو در کشور را بعد از استان های تهران و اصفهان به خود اختصاص داده است.

دعاگویی با اشاره به راه اندازی سه آزمایشگاه نانو در شهرستان های کرمان، سیرجان و جیرفت طی دوسال اخیر، گفت: نمایشگاه نانو در اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز پژوهش های علمی آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان برپا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز