به مناسبت هفته معلم و همزمان با سراسر استان؛

گلزار شهدای کرمان توسط فرهنگیان غبار روبی و عطر افشانی شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۰:۵۷
کد خبر: ۳۹۸۹۳۹
گلزار شهدای کرمان توسط فرهنگیان غبار روبی و عطر افشانی شد
جمعی از فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش با غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهداء کرمان با آرمان های شهیدان و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه مراسم عطر افشانی و گل افشانی شهدای شهر کرمان، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته تکریم مقام معلم  گفت: شهداء افتخار  جهان شیعه و ملت ایران هستند که پرورش یافته دست معلمان می باشند.

محمد محسن بیگی با تاکید بر اینکه معلمان باید به وظیفه خود، همچون پیامبران عمل کنند و با ایثار و از خود گذشتگی به امر تعلیم و تربیت بپردازند،  خاطر نشان کرد: حضور  شهداء  و ایثارگران  در جبهه های حق علیه باطل و تربیت نسلی کارآمد، متعهد و پویا حاصل ایثار گری های معلمان در کلاس درس است.

وی  اظهار داشت: آموزش و پرورش استان کرمان 232 شهید فرهنگی و یکهزار و 319 شهید دانش آموز را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که سرآمد آنها شهید علی ایرانمنش مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان بوده  که منشاء پرورش  انسان های بزرگ و معلم شهیدان در استان بود.

محسن بیگی با بیان اینکه باب شهادت ممکن است دربعضی زمان ها بسته شود، گفت: جلوه ایثار تعطیل شدنی نیست و معلمان اگر به وظیفه خود عمل کنند در زمره بزرگترین ایثار گران قرار می گیرند.

وی تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام راحل(ره)، قرار گرفتن در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء توسط فرهنگیان برشمرد.

بر پایه این گزارش؛ فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء با مقام شامخ شهداء و آرمان های امام راحل (ره) به مناسبت هفته تکریم و گرامیداشت مقام معلم تجدید میثاق کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز