سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۰۹۴۳۴
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان « علی زنگی آبادی» به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تکریم از محمد اسلامی معاون سابق آموزش متوسطه  و معارفه  علی زنگی آبادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از مسئولیت به عنوان یک فرصت و امانت نام برد و اظهار کرد: مسئولیت ها و جایگاه های دنیوی اعتباری و زود گذر هستند.

محمد محسن بیگی افزود:  اگر در دوران مسئولیت بتوانیم  آثار خیر و ماندگاری را از خود برجای گذاریم موفق خواهیم بود و در غیر این صورت فعالیت کاری و عمر خود را به بطالت گذرانده ایم.

وی از دوره متوسطه به عنوان چشم و چراغ دستگاه تعلیم و تربیت نام برد و اظهار داشت: قضاوت ها نسبت به آموزش و پرورش و خروجی آن در گرو موفقیت و کار اصولی در این دوره است.

محسن بیگی با بیان اینکه در آموزش و پرورش به اهداف کمی خود رسیده ایم بر کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی و توسعه عدالت آموزشی در استان تاکید کرد.

 برپایه این گزارش طی مراسمی  از محمد اسلامی معاون سابق آموزش متوسطه  آموزش و پرورش استان کرمان تقدیر شد و علی زنگی آبادی نیز به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.

 

نظر شما