با هرگونه روزه خواری در ملاء عام برخورد جدی خواهد شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۸:۲۶
کد خبر: ۴۱۴۴۲۳
با هرگونه روزه خواری در ملاء عام برخورد جدی خواهد شد
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت گفت: در ماه مبارک رمضان رستوران ها و اغذیه فروشی ها ملزوم به رعایت قانون هستند و باید از هر گونه سرویس دهی در ملاء عام خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید رستمی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، افزود:اگر در ماه مبارک رمضان هر گونه روزه خواری مشاهده شود طبق مقررات برخورد جدی صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت بر تاثیرگذاری روزه داری و ماه مبارک رمضان بر کاهش ناهنجاریهای اجتماعی و جرائم تاکید کرد و افزود:در سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان کاهش جرائم و هنجار شکنی ها را داشتیم  که از حسنات ماه ضیافت الهی می باشد.

این مقام قضائی با ابراز خرسندی از اینکه سال گذشته هیچ گونه روزه خواری تعمدی در سطح شهرستان نداشتیم خاطرنشان کرد:سال گذشته موردی از روزه خواری نداشتیم  ولی اگر مشاهده شود حتما برخورد می شود.

دادستان جیرفت ادامه داد: شاید هر از گاهی مسافرانی  که از روستاها به شهر می آیند در اثر بی توجهی و نه عمدی روزه خواری کنند که عمدی در کار نیست.

وی با توصیه جدی به رستوران داران و اغذیه فروشی ها بیان داشت: رستوران ها و اغذیه فروشی ها ملزوم به رعایت قانون هستند و باید از هر گونه سرویس دهی در ملاء خودداری نمایند.

 رستمی اظهارداشت:رستوران های خاصی برای خدمات دهی به مسافران، افراد بیمار و کسانیکه عذر شرعی دارند در نظر گرفته شده است که باز هم متذکر می شوم که در منظر عمومی باید از  ارایه هر گونه خدماتی خودداری کنند.

وی با بیان برکات ماه مبارک رمضان و دادن افطاری به نیازمندان  گفت: افطاری دادن در دین اسلام یک کار حسنه است البته به شرط اینکه سفره افطاری را افراد متمکن برای نیازمندان پهن کنند و نه برای مسئولان  زیرا نوع دوستی و کمک  به هم نوع جزو شعائر اسلامی به شمار می آیند.

وی خاطرنشان ساخت:امیدواریم  در ماه رمضان امسال نیز همچون سال های گذشته با کاهش چشمگیری ورودیها و جرائم  روبروباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز