سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان:

استفاده از ظرفیت خیران در اجرای برنامه های آموزشی و توانبخشی مدارس استثنایی ضروری است

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۷:۳۳
کد خبر: ۴۱۵۶۲۷
استفاده از ظرفیت خیران در اجرای برنامه های آموزشی و توانبخشی مدارس استثنایی ضروری است
سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: استفاده از ظرفیت خیران در اجرای برنامه های آموزشی و توانبخشی مدارس استثنایی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ موسی برومند در دیدار با جمعی از خیران مدرسه ساز و مدرسه یار استان با بیان اینکه استفاده از مشارکت های مردمی اولویت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است، خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات جسمی دانش آموزان استثنایی استفاده از ظرفیت خیران در پویایی مدارس استثنایی نقش آفرین است.

وی از پوشش هزینه های درمانی بیش از 500 دانش آموز استثنایی در قالب   طرح حمایت درمانی این دانش آموزان  در  استان خبر داد و گفت: امید واریم بتوانیم با همکاری خیران هزینه های درمانی تعداد بیشتری از این دانش آموزان را پوشش دهیم.

برومند همجنین بر استفاده از ظرفیت های حرفه ای و شغلی والدین دانش آموزان استثنایی تاکید کرد و اظهار داشت: همکاری و تعامل والدین با مدارس استثنایی نقش موثری در پیشگیری از عوارض ناشی از معلولیت دارد.

سرپرست اداره  آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: امید واریم با راه اندازی گروه های جهادی توانبخشی با همکاری خیران مشکلات توانبخشی دانش آموزان مناطق محروم استان را کاهش دهیم.

موسی برومند با اشاره به اجرای پروژه مهر در مدارس استثنایی استان افزود: استفاده از ظرفیت خیران به منظور اجرای موثر این پروژه و مناسب سازی فضا های آموزشی مدارس عادی برای استفاده دانش آموزان معلول نیز ضروری است.

بر پایه این گزارش؛ جلسه سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با جمعی از خیران مدرسه ساز و مدرسه یار استان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت خیران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز