در نشست هم اندیشی شهردار با مدیر کل دادگستری استان عنوان شد :

بدهکاری هشت میلیارد تومانی برخی شرکت‌ها به شهرداری در پایانه مسافربری شهر کرمان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۱۶۴۲۴
بدهکاری هشت میلیارد تومانی برخی شرکت‌ها به شهرداری در پایانه مسافربری شهر کرمان
شهردار کرمان از بدهکاری هشت میلیارد تومانی برخی شرکت‌ها به شهرداری در پایانه مسافربری شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بابایی با بیان اینکه پایانه مسافربری جدید شهر کرمان قریب دو سال است که راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از شرکت ها هنوز 5 درصد عوارض شهرداری که توسط قانون گذار پیش بینی شده را پرداخت نکرده اند.

وی مبلغ بدهکاری این شرکت ها را هشت میلیارد تومان اعلام و از شرکت هایی  که همکاری لازم را با شهرداری در پرداخت سهم عوارض خود داشته اند، قدردانی کرد.

شهردار کرمان با بیان اینکه در این خصوص مکاتباتی با رئیس شرکت های مسافربری، اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌ها  و دیگر ارگان‌های مربوطه انجام شده است، افزود متاسفانه این پی گیری ها نتیجه‌ای در پی نداشته است.

 وی هم چنین  از معرفی این شرکت ها به کمیسیون ماده 77 جهت صدور رای خبر داد.

بابایی تصریح کرد: در این راستا هماهنگی های لازم با اداره کل دادگستری استان و شورای حفظ حقوق بیت المال جهت پیگیری و وصول مطالبات شهرداری از شرکت‌های متخلف انجام شده است.

وی با تشکر و قدردانی از موحد مدیر کل دادگستری استان کرمان به خاطر نگاه ویژه به شهر و شهرداری و منافع عمومی شهر و همچنین همکاری های مستمر ایشان، اظهار کرد: طی هماهنگی های انجام شده با دادگستری، مقرر شده است نشستی در این زمینه با  ارگان‌های مربوطه و نمایندگان شرکت ها برگزار شود و در صورت عدم همکاری در پرداختن عوارض شهرداری، نسبت به مسدود شدن حساب‌های بانکی آنها اقدام گردد.

شهردار کرمان با بیان اینکه ساخت این پایانه هزینه های بسیاری را در پی داشته است و علاوه بر آن هنوز باید زیرگذر جلوی پایانه ساخته و پل عابر پیاده نیز برای رفاه حال مسافران از ضلع جنوبی به ضلع شمالی بزرگراه نصب شود، خاطرنشان کرد: با پرداخت بدهی شرکت‌ها، این مبلغ نیز صرف موارد یاد شده و تجهیز پایانه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز