شهردار کرمان خبر داد:

تصویب طرح جامع ترافیک شهر کرمان/آغاز مطالعات طرح ریلی شهر کرمان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۴:۲۲
کد خبر: ۴۱۶۴۴۳
تصویب طرح جامع ترافیک شهر کرمان/آغاز مطالعات طرح ریلی شهر کرمان
شهردار کرمان از تصویب طرح جامع ترافیک شهر کرمان بعد از گذشت 9 سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بابایی با بیان اینکه بررسی  طرح جامع ترافیک شهر کرمان از سال 1386 اغاز و تصویب آن به دلایل مختلفی تاکنون به عقب افتاده بود، اظهار کرد: با  پی گیری های صورت گرفته در اواخر سال گذشته جلسه ای در شورای عالی ترافیک وزارت کشور برگزار شد و ایرادات وارد شده به طرح  توسط مشاور اصلاح گردید پس از آن جلسه دیگری در کارگروه ترافیک وزارت کشور برپا و جلسه نهایی در شورای عالی ترافیک کشور طی هفته های گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد : در این نشست ها که معاون عمرانی استاندار و رئیس شورای شهرنیز حضور داشتند، طرح جامع ترافیک شهر کرمان توسط مشاور ارائه و خوشبختانه به تصویب رسید.

شهردار کرمان افزود: طرح جامع ترافیک شهر کرمان به عنوان سند بالادستی و اصلی است که می توان بر اساس آن کلیه اقدامات ترافیکی  شهر از جمله دسترسی به خیابان ها جهت امور و مرور، اجرای پیاده راه ها  و فضاهای شهری را بر اساس مطالعات انجام شده پی گیری و عملی سازیم .

بابایی اظهار کرد: در شورای عالی ترافیک هم چنین مصوب شد، شهر کرمان مطالعات طرح جامع ریلی خود را نیز  آغاز و پی گیری های لازم را برای ر سیدن این شهر به سیستم حمل و نقل ریلی انبوه انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارگیری سال 90 جمعیت شهر کرمان 540 هزار نفر بوده است، افزود: به گفته سازمان مدیریت این آمار هم اکنون 714 هزار نفر می باشد.

شهردار کرمان گفت: با پیگیری های استاندار، معاون عمرانی استانداری،رئیس شورای شهر و هماهنگی هایی که توسط همکارانمان در شهرداری انجام پذیرفت، طرح مطالعات ریلی شهر کرمان به مشاور ارائه و در حال بازنگری است تا سیستم انبوه ریلی که در طرح جامع ترافیک شهر کرمان دیده شده، مصوب شود و بر اساس آن اقدامات بعدی  انجام پذیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پیگیری‌های مطالعات طرح جامع ریلی انجام می شود ، جمعیت شهر کرمان به تعداد قابل قبولی برسد و با اجرایی شدن این طرح ، می توانیم به نیاز جمعیتی شهر پاسخ دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز