کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت تجهیزات برقی در فهرج

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۰۸۲۳
کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت تجهیزات برقی در فهرج
رئیس اداره برق شهرستان "فهرج" گفت: اقدامات ویژه پلیس در سه ماهه ی نخست سال جاری کاهش 100 درصدی سرقت تجهیزات برقی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته سبب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "حمزه صدیقی" صبح امروز در جلسه با فرمانده انتظامی فهرج ضمن قدردانی از تعامل و اقدامات ثمربخش مجموعه پلیس در پیشگیری از سرقت تجهیزات برقی بیان داشت:آسیب رساندن به تجهیزات و زیرساخت ها بنیادی هر شهری ضمن ایجاد نارضایتی عمومی احساس ناامنی را در جامعه ایجاد می کند.

صدیقی ابراز داشت: با توجه به برگزاری جلسات تعاملی متعدد با فرماندهی انتظامی و با اجرای اقدامات تخصصی ماموران دلسوز این مجموعه کاهش 100 درصدی سرقت تجهیزات برقی را در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بوده ایم.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان مرجع و مجری توانمند قانون در جامعه جایگاه ویژه ای دارد و خدمات شایسته پلیس برکسی پوشیده نیست .

رئیس اداره برق شهرستان فهرج عنوان داشت: نیروی انتظامی مسئول تامین امنیت داخلی است و اقدامات ناجا بیانگر رشد و تکامل این مجموعه در تامین آسایش عمومی و فردی جامعه است

وی افزود: مردم این خدمت را در زندگی لمس کرده و آن را ارج می ‌نهند و ما نیز به نوبه خود تقدیر و تشکر خود را از مجموعه انتظامی شهرستان اعلام می داریم.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان فهرج ضمن تقدیر از تعامل خوب اداره برق با پلیس تاکید کرد: رویکرد اجتماعی پلیس بر دو اصل مهم مشارکت و آگاه سازی عمومی در راستای کاهش جرائم بنا شده است.

سرهنگ"مهدی پنجعلی زاده "تصریح کرد: نظم و امنیت یک موضوع فراگیر است و همه ادارات می توانند با مشارکت در این راستا گام مهمی در آرامش و آسایش جامعه بردارند.

وی افزود: ایجاد گشت های تلفیقی با اداره برق و آگاه سازی عمومی دو اقدام موثر و مشارکتی پلیس در پیشگیری از سرقت تجهیزاتی برقی است.

لازم به ذکر است در پایان رئیس اداره برق فهرج با اهدا لوح از اقدامات ثمربخش فرماندهی انتظامی این شهرستان تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز