پیام استاندار کرمان به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه:

گسترش حلاوت عدالت در جامعه، مهمترین راهبرد دستگاه قضایی است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۰۸۵۲
گسترش حلاوت عدالت در جامعه، مهمترین راهبرد دستگاه قضایی است
استاندار کرمان گفت: هفتم تیرماه به عنوان سالروز شهادت شهید ایت الله بهشتی و یاران وی از یک سو خاطره ای بسیار دردناک بر جان نظام جمهوری اسلامی و نشانگر عمق سیاهی افکار و اندیشه های دشمنان نظام اسلامی و از یک سو امضایی زیبا در صحیفه انقلاب اسلامی بر اهداف این نظام در حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در پیامی به مناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی وآغاز هفته قوه قضائیه(1_7تیر ماه ) افزود: نامگذاری سالروز شهادت شهید گرانقدر آیت الله بهشتی به عنوان هفته قوه قضائیه، بیانگر مسیر مستقیم دستگاه قضایی کشور در مسیر بسط و گسترش حلاوت عدالت در کام مردمان این مرز و بوم پرمهر و پرگهر است .

وی ابراز داشت: این مهم نشان می دهد راهبرد اصلی دستگاه قضایی کشور بر مبنای احقاق حق مظلومان و جلوگیری از جولان ظالمان شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: براستی که ایت الله بهشتی و یاران ایشان با نثار خون پاک خود،ضمن بیمه اسلام و انقلاب اسلامی ایران، مهر تائیدی بر راه این نظام اسلامی زدند و نشان دادند که خون شهید، روشنگری بی مانند در مسیر خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند است.

علیرضا رزم حسینی در پایان این پیام گفت: در این فرصت ضمن تقدیر از همراهی ها و تلاش های دستگاه قضایی استان کرمان به ویژه جناب اقای یدا.. موحد نماینده عالی قوه قضائیه در این استان، برای دست اندرکاران خدوم و متعهد این دستگاه ارزشمند و کارآمد در سطح کشور و استان کرمان از درگاه ایزد منان، آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

علیرضا رزم حسینی

استاندار کرمان

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز