تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان امضاء شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۵:۲۱
کد خبر: ۴۲۱۱۷۵
تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان امضاء شد
تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان در زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، برگزاری سمینارها، همایش ها و نشست های تخصصی و تولید محصولات در زمینه روانشناسی و مشاوره امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم انعقاد این تفاهم نامه همکاری علمی در راه اندازی مراکز مشاوره به منظور پیشگیری از رفتار های آسیب زا و درمان های روان شناختی، اولویت بندی نیاز های دانش آموزان ، اولیاء و مربیان، سنجش مشکلات و رفتار های نابهنجار، همکاری در حیطه علمی – محتوایی و مشارکت در انجام و اجرای طرح های پژوهشی را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

محمد محسن بیگی با اشاره به فعالیت 15 مرکز مشاوره و روان شناسی دانش آموزی در استان بر توانمند سازی مشاوران و همکاری تخصصی با این مراکز توسط سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان تاکید کرد.

وی گفت: در سال تحصیلی 95-94 آزمون سلامت روان، ویژه بیش از 40 هزار دانش آموز پایه نهم تحصیلی استان برگزار شده است.

محسن بیگی تاکید کرد: مربی، معلم و مشاور در مدارس و مراکز مشاوره باید به گونه ای با دانش آموزان  ارتباط برقرار کنند که  دانش آموزان آنها را بهترین مأمن و پناهگاه خود بشناسند.

محسن بیگی افزود:  کتابخانه مرکز مشاوره و راهنمایی اداره کل آموزش و پرورش استان  به بیش از 10 هزار کتاب تخصصی روان شناسی  و مشاوره ای مجهز شده است.

تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان کرمان  با سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان در زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، برگزاری سمینارها، همایش ها و نشست های تخصصی و تولید محصولات در زمینه روانشناسی و مشاوره امضاء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز