معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

مدیریت منابع باید از مدارس آغاز شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۸:۳۸
کد خبر: ۴۲۱۱۸۲
مدیریت منابع باید از مدارس آغاز شود
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدیریت منابع باید از مدارس آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی در نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه معاونت پشتیبانی با کارشناسان حوزه معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ارتباط با نحوه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، خاطر نشان کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 96-95 است.

وی اظهار کرد: بودجه آموزش و پرورش در دولت تدبیر امید  از 9.2 به 11.2 افزایش یافته که نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش و ارتقاء وضعیت معیشتی فرهنگیان دارد.

میرزایی با اشاره  به مستهلک شدن 8 درصد فضا های آموزشی در هرسال، تصریح کرد: هم اکنون بیش از 60 درصد مدارس استان نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند و تنها 40 درصد مدارس استان استاندارد و بروز هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از و جود 78 پروژه نیمه تمام آموزشی زیر 70 درصد پیشرفت در استان نیز خبر داد و بر استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز در تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.

حسین میرزایی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید خود را با نرخ زاد ولد و مهاجرت نیز هماهنگ کند گفت: همه ی مردم و دستگاه های اجرایی باید در ساماندهی مدارس جهت بازگشایی  مطلوب در روز اول مهر با آموزش و پرورش مشارکت و تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش درآمد های پراکنده و جزئی وجود دارد که به آنها توجهی نمی شده است، گفت: به دنبال تجمیع درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش هستیم و در این زمینه جزیره ای عمل نخواهیم کرد.

 میرزایی از افتتاح حساب پشتیبان برای مدارس استان خبر داد و تاکید کرد: مدیریت منابع باید از مدارس آغاز شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بر استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی و مکان های آموزشی و رفاهی در راستای درآمد زایی و ارتقاء وضعیت معیشتی معلمان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز