سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

مذاکره با یکی از پیمان‌کاران توانمند شهر کرمان برای مشارکت در فاینانس آسفالت

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۰:۵۶
کد خبر: ۴۲۱۴۳۳
مذاکره با یکی از پیمان‌کاران توانمند شهر کرمان برای مشارکت در فاینانس آسفالت
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان از مذاکره‌ی شورا و شهرداری با پیمان‌کاران توانمند شهر کرمان، برای انجام فاینانس داخلی آسفالت معابر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده با بیان این‌که تاکنون آن‌گونه که مورد انتظار مردم بوده، نتوانسته‌ایم در زمینه‌ی آسفالت معابر و کوچه‌های شهر ورود کنیم، گفت: البته شهرداری کرمان با استفاده از امکانات و توانایی داخلی خودش، در زمینه‌ی آسفالت اقدامات خوبی داشته، اما شورای اسلامی شهر و شهرداری، فاینانس آسفالت را با مبلغ 50 تا 70 میلیارد تومان در دستور کار قرار داده تا با مشارکت بخش خصوصی، مناطق زیادی از شهر آسفالت شود.

وی با اشاره به برگزاری چندین نشست با یکی از پیمان‌کاران بزرگ شهر افزود: با توجه به تجربه، سرعت و کیفیت بالای انجام کار و سوابق خوب آقای زنگی آبادی بخش قابل‌توجهی از معابر شهر کرمان آسفالت می شود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده از اعلام آمادگی این پیمان کار جهت شرکت در فاینانس آسفالت تا سقف 40 میلیارد تومان، و هم‌چنین ساخت پل‌ها خبر داد و افزود: البته آسفالت معابر شهر کرمان براساس اولویت‌های مشخص شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام خواهد شد. وی درباره‌ی ورود سایر پیمان‌کاران در فاینانس آسفالت گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود پیمان‌کاران ندارند؛ ضمن این‌که وقتی فاینانس از طریق رسانه‌ها آگهی می‌شود، راه برای حضور تمام پیمان‌کاران باز است.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان درباره‌ی نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ی آسفالت از طریق فاینانس داخلی نیز گفت: پرداخت هزینه‌ی آسفالت به پیمان‌کاران از طریق فاینانس، به‌صورت 20 درصد صدور پروانه‌ی ساختمان، 50 درصد زمین و 30 درصد نقدی است که مبلغ نقدی طی سه سال پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز