سرپرست معاونت حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۹:۱۵
کد خبر: ۴۲۱۶۴۰
کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل می شود
سرپرست معاونت حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت اصولی هدایت تحصیلی در کیفیت بخشی به آموزش، گفت: کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در دومین نشست مسئولان کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان باید بر اساس نیاز کشور، امکانات موجود،  استعداد و انگیزه دانش آموزان انجام شود.

وی با بیان اینکه توزیع متوازن رشته های تحصیلی یکی از رویکرد های مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است،  گفت: مدیران مدارس، مشاوران و کارشناسان آموزش ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با ارائه اطلاعات صحیح نسبت به اطلاع رسانی و توجیه والدین و دانش آموزان به منظور تحقق این مهم اقدام کنند.

زنگی آبادی از ابلاغ دستورالعمل پروژه مهر و آغاز اجرای  این پروژه  در استان نیز خبر داد و افزود: فعالیت های پروژه مهر ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان  به صورت قطبی توسط کارگروه های استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سرپرست معاونت حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با عنوان اینکه در دستورالعمل پروژه مهر به خلاقیت در آماده سازی و بازگشایی مدارس توجه ویژه ای شده است، گفت: از شهرستان ها و مناطقی که در پروژه مهر متناسب با شعار سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ایجاد خلاقیت و نوآوری کنند، بعد از ارزیابی توسط شورای استانی پروژه مهر تقدیر می شود.

علی زنگی آبادی افزود: طبق مصوبه شورای پروژه مهر استان، از شهرستان ها و مناطقی که  پروژه مهر را به نحو مطلوب اجرا کنند نیز حداکثر تا  پانزدهم آبان ماه سال جاری تقدیر خواهد شد.

وی بر توجه ویژه به مدارس مناطق محروم، عشایری و استثنایی و استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز برای آماده سازی، بهسازی و زیبا سازی این مدارس تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ دومین نشست کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان به منظور برنامه ریزی جهت بازگشایی مطلوب مدارس برگزار شد و مسئولان کارگروه ها گزارش اقدامات انجام شده در این رابطه را ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز