مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری:

تردد خودروهای سنگین در شهر، منوط به اخذ مجوز از سازمان ترافیک است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۱:۵۳
کد خبر: ۴۲۴۵۳۶
تردد خودروهای سنگین در شهر، منوط به اخذ مجوز از سازمان ترافیک است
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: ورود و تردد خودروهای سنگین در شهر، منوط به اخذ مجوز از سازمان ترافیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی‌آبادی افزود: به‌منظور کاهش و روان‌سازی ترافیک معابر شهر کرمان، ورود تمام خودروهای سنگین به داخل شهر ممنوع است.

وی ادامه داد: ورود خودروهای سنگین به شهر در صورت لزوم، طبق مجوز سازمان ترافیک و تأیید پلیس راهور شهرستان کرمان مجاز است.

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان بیان کرد: پس از جلسات متعدد کارگروه ترافیک در خصوص سامان‌دهی تردد خودروهای سنگین و با تصویب این کارگروه، ورود این خودروها به شهر غیرمجاز اعلام شد و در بعضی موارد خاص با تأیید‌ پلیس راهور شهرستان، سازمان ترافیک نسبت به صدور مجوز تردد خودروهای سنگین اقدام می‌کند.

وی افزود: بر اساس مصوبه‌ی شورای شهر کرمان و تعرفه‌ی مشخص‌ شده، صدور مجوز تردد خودروها نیز به عهده‌ی سازمان ترافیک است.

زنگی‌آبادی تأکید کرد: با توجه به هماهنگی با پلیس راهور، ورود و تردد خودروهای سنگین به سطح شهر، کنترل می‌شود و در صورت نداشتن مجوز تردد، با راننده‌ی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص دریافت مجوز تردد خودرو نیز گفت: تمام رانندگان و مالکان خودروهای سنگین باید با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و خودرو، به دفتر پلیس واقع در میدان خواجوی کرمانی مراجعه و بعد از دریافت تاییدیه‌ی پلیس، به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان، به آدرس میدان شهدا، خیابان شهید باهنر (ناصریه) واحد صدور مجور تردد خودروهای سنگین مراجعه کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز