مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

روز جهانی ورزشی نویسی فرصتی برای نکوداشت تلاش‌های صادقانه خبرنگاران این حوزه است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۷:۳۶
کد خبر: ۴۲۵۵۵۸
روز جهانی ورزشی نویسی فرصتی برای نکوداشت تلاش‌های صادقانه خبرنگاران این حوزه است
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: روزجهانی ورزشی نویسی، فرصت نکوداشت تلاش‌های صادقانه خبرنگاران کوشایی است که با قلم خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در حوزه ورزش، سلامتی و نشاط را به جامعه تزریق می کنند.

هادی طالبی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص افزود: ضمن تبریک این روز به همراهان صدیق ورزشی‌نویس، برای همه عزیزان پر تلاش در این میدان پیروزی و موفقیت آرزو دارم.

وی ادامه داد: همچنین جا دارد این روز را به صورت ویژه خدمت جناب آقای مازیار ناظمی ریاست محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان که سال‌ها در عرصه خبر ورزشی فعالیت حرفه‌ای نموده‌اند، تبریک بگویم.

طالبی همچنین اضافه کرد: قطعا امروز بهانه خوبی است تا بار دیگر بر نقش خبرنگاران ورزشی‌نویس به عنوان یکی از ارکان مهم ایجاد انگیزه و قوت قلب قهرمانان ورزشی، مدیران و مسئولین برای رشد و تعالی ورزش تأکید شود.

وی در ادامه گفت: مطمئنا موفقیت برنامه های مسئولان و تصمیم گیران ورزش با حمایت و نقدهای سازنده ورزشی‌نویسان بهتر و بیشتر میسر خواهد شد.

طالبی اذعان داشت: امروز را می‌توان فرصتی مناسب برای قدرادانی از خبرنگارانی دانست که با شکست قهرمانان این سرزمین صادقانه گریسته‌اند و پیروزی آنها اشک شوق ریخته‌اند و همواره صادقانه نوشته‌اند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: از عزیزی که طی چند سال اخیر در کنارمان بود و پرواز ابدی‌اش را هنوز  باور نکرده‌ایم. مجید محمد رشید خبرنگار عزیزی که برای موفقیت ورزش استان تلاش‌های فراوانی کرد و اکنون در کنارمان نیست، اما همواره یاد و خاطره‌اش در ذهن های‌مان زنده و جاوید است.

 

نظر شما