معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

باید نسبت به اعتیاد در محیط های کارگری حساس باشیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۲۹۴۳۸
باید نسبت به اعتیاد در محیط های کارگری حساس باشیم
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: چنان چه نسبت به اعتیاد در محیط های کارگری حساس نباشیم نه تنها راندمان کاری کاهش می یابد که آسیب های متعدد دیگری نیز در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "علیرضا پریور" در نشست تعاملی پلیس و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان هدف از برگزاری این نشست را افزایش تعاملات بین سازمانی برای ارتقا احساس امنیت در جامعه ذکر کرد و گفت: پیشگیری همواره موثر تر از برخورد پلیسی است.

وی بخشی از وظایف نیروی انتظامی را پیشگیری از جرایم عنوان کرد و افزود: پیشگیری انتظامی در کلانتری ها و پیشگیری اجتماعی در معاونت اجتماعی پلیس در دستور کار قرار دارد و ما با آموزش های همگانی و اطلاع رسانی صحیح در پی تحقق این امر هستیم.

پریور در ادامه بیان داشت: برای رسیدن به جامعه ای با امنیت پایدار باید از پتاسنیل همه ی سازمان های دولتی و غیردولتی استفاده کرد.

وی پرداخت به موقع حقوق کارگران را سبب کاهش تبعات اجتماعی نارضایتی این قشر زحمت کش دانست و گفت: نباید اعتماد عمومی را نسبت به سازمان های اجتماعی خدشه دار کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قریب به یک میلیون نفر از جمعیت استان را عضو خانواده صنعت، معدن و تجارت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر به مسائل خانوادگی و توانمند سازی این قشر توجه شود با بسیاری از معضلات دیگر رو به رو نخواهیم شد.

وی اضافه کرد: چنان چه نسبت به اعتیاد در محیط های کارگری حساس نباشیم نه تنها راندمان کاری کاهش می یابد که آسیب های متعدد دیگری نیز در پی خواهد داشت.

سرهنگ پریور با اعلام این خبر که مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به تمام اقشار به خصوص کارگران است، گفت: کارشناسان پلیس این آمادگی را دارند تا انواع آموزش ها از جمله آموزش اخلاق رانندگی را برای کارکنان سازمان ها ارائه کنند.

وی در پایان توجه به مساله عفاف و حجاب را در تمام سازمان ها مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: امیدواریم در این زمینه برنامه ریزی های کاربردی صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز