مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان:

احداث مدرسه در نقاط محروم، گامی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و ملی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۲۹۴۴۳
احداث مدرسه در نقاط محروم، گامی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و ملی است
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: احداث مدرسه در نقاط محروم، گامی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و ملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ زهرا موسی پور در دیدار طی دیدار با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، ضمن تبریک انتصاب شایسته ی سرکار خانم اسکندری به سمت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و آرزوی موفقیت و بهروزی برای وی گفت: افتخار می کنم که متعلق به جامعه ی فرهنگیان کرمان هستم و تلاش می کنم در مسئولیتی که بر عهده گرفته ام بتوانم به حل مشکلات آموزش و پرورش کمک نمایم.

وی توجه به نقاط محروم و حاشیه شهر کرمان را مهم ارزیابی کرد و گفت: احداث مدرسه و بردن امکاناتی چون کتابخانه و فرهنگسرا در واقع اشاعه ی فرهنگ صحیح در این مناطق است.

در ادامه سرور اسکندری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: معلم و اندیشه او در واقع چراغ راه آموزش و پرورش است که اگر بتوانیم زمینه ی ارتقای سطح علمی آنها را فراهم آوریم خدمت بزرگی به جامعه نموده ایم.

سرور اسکندری حضور سرکار خانم موسی پور در مدیریت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را فرصت مغتنمی برای آموزش و پرورش دانست و افزود: دیدگاه افراد در وضعیت کاری آنها تاثیر گذار است و امیدواریم با دیدگاه فرا جناحی که خانم موسی پور دارند شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش آموزش و پرورش باشیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز