مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان:

۲۱ روستا در عنبرآباد از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵:۳۸
کد خبر: ۴۲۹۴۶۸
۲۱ روستا در عنبرآباد از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: با آغاز طرح های اقتصاد مقاومتی آبرسانی به روستاهای شهرستان عنبرآباد، امسال 21 روستا در این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی رشیدی در بازدید از طرح های آبرسانی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار حلقه چاه آب در حال حفر و تجهیز است که با پایان یافتن این پروژه ها امسال 21 روستای عنبرآباد با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر از آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: طرح های های اقتصاد مقاومتی عنبرآباد با جدیت تمام شروع شده است.

وی گفت: هم اکنون هفت مجمتع آب در حال احداث است که بیش از 110 هزار متر لوله گذاری داریم و یکهزار و 760 متر مخزن نیز در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: بیش از 86 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها اختصاص یافته که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی تامین شده است.

وی اظهار کرد: با اتمام این طرح ها امسال بخش عظیمی از مشکل آب شرب روستاهای بخش جبالبارز جنوبی و مرکزی عنبرآباد برطرف خواهد شد.

رشیدی با اشاره به مشکل آب 70 روستای شهرستان عنبرآباد گفت: امیدواریم اعتبارات صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی ادامه داشته باشد تا سالانه بتوانیم مشکل آب 20 تا 25 روستا را برطرف کنیم.

فرماندار عنبرآباد هم در این بازدیدها گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه آبرسانی به روستاهای عنبرآباد در حال انجام است.

محمد حجتی پور افزود: ما هم در حد توان خود از اعتبارات شهرستان برای برطرف کردن مشکل آب روستاهای عنبرآباد اختصاص خواهیم داد تا با همت اداره آب مشکل آب شرب روستاها به کلی برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان عنبرآباد از تعدادی پروژه های آبرسانی در بخش جبالبارز جنوبی بازدید کردند.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز