آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در شهرستان های کرمان

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۳:۵۷
کد خبر: ۴۳۰۴۰۶
آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در شهرستان های کرمان
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز مرحله ی دوم طرح تابستانی پلیس راهور در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ حمید معین زاده با اعلام این خبر  بیان داشت اجرای طرح تابستانی پلیس راهور استان با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز و تا دوم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی پوشش کامل نقاط حادثه خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و افزود: کلیه نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار خواهد گرفت.

ایشان کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربین های کنترل سرعت جدید از دیگر اقدامات این پلیس در زمان اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: امسال در تلاش هستیم تا با همکاری رانندگان وسایل نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی حوادث رانندگی را در سطح شهرهای استان کرمان کاهش دهیم.

سرهنگ معین زاده ادامه داد: برابر بند ب ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در مواردی که قرائن و شواهد حاکی از حالت مستی یا استفاده راننده از مواد مخدر و روان گردان باشد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام می کنند.

وی همچنین از تشدید برخورد پلیس راهور با ناهنجاری های اجتماعی از قبیل آلودگی صوتی، حمل حیوانات وسگ گردانی در حین رانندگی و دودی کرن شیشه های وسیله نقلیه خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در پایان بیان داشت: ماموران پلیس راهور در سطح استان در تلاشند تا بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد کنند تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در سطح استان باشیم.

 

نظر شما