معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

همایش کودکان دیر آموز در سیرجان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۹:۴۴
کد خبر: ۴۳۰۷۱۳
همایش کودکان دیر آموز در سیرجان برگزار می شود
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همایش کودکان دیر آموز با بهره هوشی «85-70 » بیست و هشتم تیر ماه جاری در سیرجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا طلابیگی که در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در شهرستان شهربابک سخن می گفت،شناسایی کودکان دیر آموز بر اساس سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، شناخت موانع یادگیری این کودکان، آشنایی والدین و معلمان با ویژگی های این دانش آموزان و توانمند سازی معلمان برای آموزش به این کودکان را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد.

وی در بخش دیگری از از سخنان خود از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 320 مدرسه ابتدایی استان در سال تحصیلی 96-95 نیز خبر داد.

طلابیگی بر انسداد مبادی بی سوادی  و افزایش پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد.

وی گفت: طرح تنوع بخشی به روش ها و فرصت های تربیتی دوره ابتدایی با اجرای برنامه تقویت مهارت های اجتماعی و شهروندی دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی آینده اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه  به منظور مشخص شدن وضعیت موجود و ارائه نمایی از وضعیت مطلوب بین حوزه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش  و رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.

رضا طلابیگی  با اشاره به برگزاری دوره عملی مهارت های عمومی آموزش در دوره ابتدایی به صورت کارگاهی ویژه معلمان با سابقه شش سال و کمتر از شش سال اشاره کرد و از برگزاری دوره عملی مهارت های عمومی آموزش در دوره ابتدایی به صورت کارگاهی و غیر حضوری  ویژه معلمان با سابقه هفت تا 12 سال نیز خبر داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز