معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

کیفیت بخشی به آموزش، مهمترین پیامد مدیریت منابع مالی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۱:۳۴
کد خبر: ۴۳۰۷۱۶
کیفیت بخشی به آموزش، مهمترین پیامد مدیریت منابع مالی است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کیفیت بخشی به آموزش و ساماندهی نیروی انسانی، مهمترین پیامد مدیریت منابع مالی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به نقش تاثیر گذار نیروی انسانی در تحقق اهداف آموزشی و تربیتی، خاطر نشان کرد: ساماندهی نیروی انسانی نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته و زمینه مدیریت منابع را فراهم کرده و موجب صرفه جویی می شود.

وی بر تدوین نقشه عمل کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد و توجه جدی به نیاز های آموزشی و پرورشی دانش آموزان، برقراری روابط انسانی اخلاق مدار بین کارکنان و دانش آموزان، و برنامه ریزی اصولی متناسب با نیازها و منابع موجود را از مهمترین راهکارهای کیفیت بخشی به آموزش دانست.

میرزایی از کیفیت بخشی به آموزش به عنوان استراتژی اصلی آموزش و پرورش استان نام برد و افزود: کیفیت بخشی به فعالیت ها را با بکارگیری منابع و برنامه ریزی نتیجه گرا در استان دنبال می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کیفیت بخشی به آموزش لازمه تحول در آموزش و پرورش است.

حسین میرزایی بر بسیج منابع و امکانات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در راستای کیفیت بخشی تاکید کرد و اذعان داشت: کیفیت بخشی باید محور اصلی ادارات باشد تا شرایط آموزشی مدارس استان روز به روز بهبود یابد و شاهد رشد بیش از پیش کیفیت آموزش در استان باشیم.

بر پایه این گزارش؛ گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور مدیر کل ، معاونان و جمعی از مدیران وکارشناسان آموزش و پرورش استان به مدت دو روز در شهرستان شهربابک برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز