رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان پیشنهاد داد:

تشکیل کمیسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۷:۱۷
کد خبر: ۴۳۱۶۱۵
تشکیل کمیسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با توجه به نقش و جایگاه مهم گردشگری در رشد و پیشرفت اقتصادی خواستار تشمیل کمیسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی سیاوشی در نشست مشترک کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان با محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح آیین نامه مجلس و تشکیل کمیسیون گردشگری در این مجلس گامی مهم و اساسی در جهت حل و بررسی مشکلان این حوزه برداشته خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: به منظور رونق گردشگری در کشور که از پتانسیل بالایی برخوردار است، خواستار پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف گردشگری هستیم.

در ادامه نیز رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از ارائه تحلیلی از اوضواع اقتصادی منطقه و کشور قول مساعد داد تا برای حل مشکلات مطروحه توسط فعالین بخش خصوصی از طریق مجلس شورای اسلامی همکاری کند.

در این جلسه همچنین موضوعاتی مطرح شد که در ادامه ذکر می‌گردد: تفویض اختیار صندوق کارآفرینی امید به استان‌ها، منازل و اماکن تحت تملک میراث فرهنگی زمان یک ساله طرح می‌شود که توجیه ندارد و این زمان باید افزایش یابد، در زمینه اخذ مالیات و مالیات بر ارزش افزوده از بخش‌های مختلف گردشگری نیز باید بررسی و تجدید نظر صورت پذیرد.

گفتنی است مقرر شد موضوعات با پیشنهادات و مستندات در اختیار پورابراهیمی نماینده کرمان و راور قرار گیرد تا وی پیگیری کند.

IMG_20160715_095946

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز