معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

ثبت نام ۴۵۱۱ فرهنگی استان کرمان در سامانه نقل انتقالات

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۳۲۶۱۱
ثبت نام ۴۵۱۱ فرهنگی استان کرمان در سامانه نقل انتقالات
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: چهارهزار و 511 فرهنگی استان کرمان متقاضی نقل انتقال درون و برون استانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان افزود: ثبت نام متقاضیان از دهم خرداد ماه شروع شده و متقاضیان تا بیستم تیرماه می توانستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان شانزدهم مرداد ماه سال جاری اعلام می شود، خاطر نشان کرد: نقل وانتقال نیروهای آموزشی برای سال تحصیلی 96-95 در صورتی امکان پذیر است که در رشته و جنسیت مورد نظر در منطقه مبدأ مازاد نیرو و در منطقه مقصد کمبود نیرو وجود داشته باشد.

دعاگویی توزیع متوازن و ساماندهی نیروی انسانی را از مهمترین اهداف نقل وانتقالات درون و برون استانی فرهنگیان برشمرد و گفت: در راستای تحقق این مهم وضعیت نیروی انسانی شهرستان ها و مناطق استان با تشکیل جلسه تیم های کارشناسی شده به صورت اختصاصی در حال بررسی است.

وی از تشکیل کمیته اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: تدوین برنامه عملیاتی یکی از مهمترین راهبرد های این سند است.

حمید رضا دعاگویی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه بیش از 25 درصد نیروی انسانی کشور در اختیار آموزش و پرورش است نقش موثر فرهنگیان در ایجاد اعتماد عمومی در کشور انکار ناپذیر است.

وی بر برگزاری جلسات دوره ای کمیته برنامه ریزی در شهرستان ها و مناطق استان و ارسال به موقع صورت جلسه جهت ارسال به مرکز برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

دعاگویی اظهار کرد: توانمند سازی و بروز رسانی نیروی انسانی آموزش و پرورش متناسب با ساختار دوره های تحصیلی نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

 معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اتصال ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به فیبر نوری و ایجاد زیر ساخت های لازم گفت: بستر برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت و آزمون ها و کلاس های آموزشی به صورت مجازی در استان فراهم شده است.

وی از اجرای طرح بهبود نظام آماری آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 96- 95 نیز خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز