افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی در کرمان

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۳۴۱۲۷
افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی در کرمان
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد سلمانی با اعلام این خبر افزود: سازمان امور مالیاتی کشور به منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مودیان محترم مالیاتی در انجام تکالیف قانونی بویژه اطلاع رسانی، ارائه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با دریافت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، اقدام به افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی کرده است.

وی تصریح کرد: ادارات مالیاتی روزهای دوشنبه 28 تیر تا پنجشنبه 31 تیر تا ساعت 21 آماده پاسخگویی و راهنمایی مودیان مالیاتی خواهند بود.

مدیرکل امور مالیاتی کرمان گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای می توانند تا پایان تیرماه با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

وی افزود: اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه بر اینکه نمی تواند از معافیت ها و تسهیلاتی که در قانون پیش بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز