در خروس خوان صبح مراقب رفتگران شهرداری باشید

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۵:۴۴
کد خبر: ۴۳۴۶۸۹
در خروس خوان صبح مراقب رفتگران شهرداری باشید
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در ابتدای صبح زمانی که هوا در حال روشن شدن است رانندگان باید بیشتر مراقب رفتگران شهرداری باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"حمید معین زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: رانندگان در هنگامی که خورشید طلوع می کند یا به اصطلاح معروف هوا گرگ و میش است باید با دقت بیشتری در سطع معابر تردد و مواظب جان رفتگران شهرداری باشند.

وی تصریح کرد: بالاخص در ورودی خیابان ها، تقاطع ها و میادینی که دید راننده نسبت به سایر نقاط کمتر است رانندگان باید توجه بیشتری داشته باشند.

معین زاده افزود: متاسفانه در سال گذشته یکی از زحمتکشان شهرداری هنگام انجام وظیفه به دلیل گرگ و میش بودن هوا و محدودیت دید راننده با خودرو تصادف کرده و جان خود را از دست می دهند، از این رو پلیس درصدد است که با اشاعه فرهنگ مناسب به کاربران ترافیک و عزیزان شهرداری از تکرار فاجعه دیگر جلوگیری به عمل آورد.

وی در پایان از پیمانکارانی که به عنوان کارفرما طرف قرارداد این قشر زحمت کش هستند خواست با جدیت و حساسیت بیشتری نسبت به دیده شدن آنان اقدام کنند و افزود: این بی توجهی ممکن است به بهای جان کارگری تمام شود که در خیابان ها یا فضاهای باز کار می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز