مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۷۷۰۷۵ دانش آموز کرمانی در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۰:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۹۷۰
۷۷۰۷۵ دانش آموز کرمانی در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 77 هزار و 75 نفر از دانش آموزان استان کرمان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در نشست هم اندیشی رؤسای ادارات مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش قطب چهار کشور توسعه مشارکت های مردمی را از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید برشمرد و بیان داشت: با توجه به گستردگی دستگاه  تعلیم و تربیت، استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در تحقق فعالیت های آموزشی و پرورشی ضرورتی انکار نا پذیراست.

وی اظهار کرد: تکیه بر مردم و استفاده از ظرفیت آنها، لازمه دستیابی به اهداف در هر جامعه و دستگاهی می باشد و مسیر دستیابی به اهداف را آسان تر می کند.

محسن بیگی با بیان اینکه استفاده از امکانات و ظرفیت  مردم برای کیفیت بخشی به اهداف آموزش و پرورش  از مهمترین راهبرد های توسعه مشارکت های مردمی در آموز ش و پرورش است، خاطر نشان کرد: باید نقش نظارتی مسئولان آموزش و پرورش در راستای تحقق این مهم در مدارس غیر دولتی تقویت شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به تحصیل بیش از 17.5 درصد دانش آموزان استان در مدارس غیر دولتی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با پوشش بیش از 35 درصد دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، رتبه دوم کشوری را بعد از شهرستان تهران در این زمینه به خود اختصاص داده است.

محمد محسن بیگی از پوشش تحصیلی بیش از 15 هزار دانش آموز در قالب اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در استان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی اجرای این طرح در بعضی از شهرستان ها و مناطق استان موجب ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی شده است.

بر پایه این گزارش؛ نشست هم اندیشی رؤسای ادارات مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش قطب چهار کشور با حضور استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و هرمزگان به میزبانی استان کرمان در میهمانسرای فرهنگیان به مدت دو روز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز