مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

درخشش هنرجویان کرمانی در جشنواره کشوری هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۴:۱۸
کد خبر: ۴۳۶۹۷۴
درخشش هنرجویان کرمانی در جشنواره کشوری هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب 11 رتبه برتر هفدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور توسط دانش آموزان کرمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی با اعلام این خبرگفت: «ساناز مفیدی» هنرجوی هنرستان الزهرا آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان موفق به کسب رتبه اول کشوری رشته گرافیک ، گرایش چاپ دستی شد.

 وی بیان داشت:« فاطمه عبدالله زاده» هنرجوی هنرستان مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان رتبه دوم کشوری  رشته طراحی دوخت این جشنواره را به دست آورد.

محسن بیگی افزود: هنرجویان «علی زمانی و معین سعیدی» ازهنرستان اسماعیلیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در رشته نقشه کشی معماری،  گرایش حجم و ماکت، رتبه دوم کشوری این جشنواره را کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه دوم کشوری  رشته صنایع دستی، گرایش قلم زنی توسط  «هانیه شفیعی» هنر جوی هنرستان الزهراء  آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز خبر داد و افزود: «زهرا سیدی» هنرجوی هنرستان مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نیز رتبه دوم کشوری رشته چاب سیلک اسکرین را در این جشنواره کسب کرد.

محمد محسن بیگی تصریح کرد: «مهلا پُردلی و زهرا محسنی» هنرجویان هنرستان الزهراء آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان رتبه سوم کشوری را به ترتیب در رشته های سفالگری و نگارگری در این جشنواره کسب کردند.

وی از کسب رتبه سوم کشوری توسط  « فائزه سلیمی »هنرجوی هنرستان الزهراء آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در رشته صنایع دستی گرایش قالی بافی  خبر داد.

بر پایه این گزارش؛ هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه  سراسر کشور از بیست و هشتم تا سی ام تیرماه سال جاری در سمنان برگزار شد.

 

نظر شما