محسن جلال‌پور از سمت رییس اتاق بازرگانی کرمان هم استعفا کرد

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۳۸۹۸۴
محسن جلال‌پور از سمت رییس اتاق بازرگانی کرمان هم استعفا کرد
محسن جلال‌پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پس از استعفا از این سمت، با ارسال بیانیه‌ای، از مسوولیت خود به عنوان رییس اتاق کرمان نیز استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این بیانیه به شرح زیر است:

اعضای محترم هیات نمایندگان اتاق کرمان

من زاده کرمان و تربیت شده جامعه اقتصادی پویا و ریشه دار آن سامانم. دو دهه عضویت در هیات نمایندگان آن اتاق قدیمی و قریب چهارده سال افتخار خدمتگزاری در کسوت ریاست اتاق، سرمایه بزرگ من است. دست بزرگان خردمند کرمانی را که معلم و مربی من بوده‌اند می‌بوسم و از بابت همراهی با همه شماها، ایزدیکتا را شاکرم. شما به من اموختید که نفع عمومی بایستی سرلوحه کار باشد، شما اموختید که کار برای مردم افتخاریست که نصیب هرکس و در هرکجا نمی شود...

اکنون که بیماری قلبی مرا از پای انداخته و پزشکان موکدأ مرا از بازگشت به کارهای دشوار منع می کنند صلاح مردم کرمان را در انتخاب رئیس جدید برای اتاق کرمان می بینم. بدین وسیله استعفای قطعی خود از ریاست اتاق کرمان و عضویت در هیات نمایندگان دور هشتم آن اتاق را به اطلاع بزرگان می رسانم. این استعفا قطعی و متکی به عقل و تدبیر و از سر وظیفه شناسی و امانتداری و درغایت عذرخواهی است.

از تک تک اعضا و فعالان سرافراز اقتصادی استان، هیات رئیسه خدوم، اعضای هیات نمایندگان، دبیر و معاونین و پرسنل عزیز اتاق استان در طول ادوار بابت همراهی، همدلی و حمایت های همیشگی شان سپاسگزارم و انتظار دارم بیش ازاین درحق رئیس جدید اتاق بذل محبت فرمایند.

از روحانیت محترم استان و در رأس ان امام جمعه محبوب و خدمتگزار، معتمدین استان، نمایندگان استان در مجلس، استانداران، مدیران و همه بزرگان استان در این ادوار که همیشه یار و یاور بوده‌اند بابت فهم بلندشان در حمایت از اقتصاد مردمی و لزوم توسعه بخش خصوصی استان بسیار ممنونم. مسلما بدون پشتیبانی و همراهی انان کاری از پیش نمی رفت.

از متفکرین، محققین و بالاخص اصحاب رسانه بابت حضور مؤثرشان در همراهی و حمایت بخش خصوصی استان نیز تشکر نموده و به احترام همه این عزیزان سر فرود می اورم و از همه جوانان فعال کرمانی... از کشاورزان جوان که زمین را رها نکرده بلکه درصدد علمی و رقابتی کردن زراعت و باغداری‌اند... از صنعتگران درخشان و خوش اتیه استان... از معدن کاران شجاع... از بازرگانان جوان و لایق کرمانی که در سراسر ایران و جهان، بازار را برای کالای کرمانی و ایرانی می گشایند و ازهمه و همه جوانان فعال استان که من دل درگرو مهر شما داشته و دارم بسیارسپاسگزاری می نمایم. تردید ندارم شما فردای دیار کریمان را بهتر از امروز خواهید ساخت.

از هیات نمایندگان محترم انتظار دارم دراسرع وقت، مطابق وظیفه قانونی با تشکیل جلسه ضمن دعوت ازجانشین من درهیات نمایندگان، نسبت به تعیین رئیس جدید اتاق کرمان اقدام فرمایند. حتی یک روز تأخیر به صلاح جامعه فعالان اقتصادی و اقتصاد استان نیست. شک ندارم شما با تدبیر و بلندنظری این کار را در فضای خرد جمعی و توافق انجام می دهید و سبب می شوید شأن بخش خصوصی استان بیش از پیش ارتقا یابد. از همه شما بزرگان و عزیزان هم استانی خودم تقاضای عفو و التماس دعای خاص دارم.

ارادتمند شما

محسن جلال‌پور

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز