کرمان بر سکوی قهرمانی مسابقات طناب‌کشی جشنواره ورزش همگانی کشور

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۶:۲۷
کد خبر: ۴۴۳۰۴۵
کرمان بر سکوی قهرمانی مسابقات طناب‌کشی جشنواره ورزش همگانی کشور
مسابقات طناب‌کشی جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی که در همدان در جریان است با قهرمانی تیم کرمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آقایان که از صبح دیروز به میزبانی همدان آغاز شده بود شامگاه دوشنبه با قهرمانی تیم کرمان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در جریان بود 22 تیم حاضر در دو گروه 6 تیمی و دو گروه پنج تیمی تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت هشت تیم برتر معرفی شدند.

در مسابقات طناب‌کشی هر تیم شامل 6 بازیکن و یک ذخیره خواهد بود که در مجموع وزن ورزشکاران باید کمتر از 480 کیلوگرم  و همچنین مسابقات در سه وقت 45 ثانیه‌ای برگزار و هر تیمی که موفق به پیروزی در دو تایم شود برنده اعلام می‌شد.

تیم‌های راه یافته به مرحله بعد شامل تیم‌های همدان، یزد، لرستان، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمان و خراسان رضوی بودند که به صورت ضربدری با هم رقابت کردند که در نهایت چهار تیم کرمان، آذربایجان شرقی، گلستان و یزد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در نهایت رقابت‌های امروز در مسابقه رده‌بندی گلستان، یزد را از پیش‌ رو برداشت و به عنوان سومی دست یافت.

در فینال، کرمانی‌ها توانستند تیم آذربایجان شرقی را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات طناب‌کشی را از آن خود کنند.

در ادامه تیم‌های لرستان، مازندران، خراسان رضوی، همدان، خراسان شمالی، اردبیل، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمانشاه، زنجان و قزوین به ترتیب در رده‌های پنجم تا شانزدهم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز