فرماندار بافت در جشن روز خبرنگار:

از رسانه ها مى خواهم صادقانه و در راستاى نشر حقایق قلم بزنند/افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح با اعتباربیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۴۳۲۸۶
از رسانه ها مى خواهم صادقانه و در راستاى نشر حقایق قلم بزنند/افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح با اعتباربیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت
فرماندار بافت گفت: از رسانه ها مى خواهم صادقانه و در راستاى نشر حقایق قلم بزنند و واقعیت‌های موجود در جامعه را نشر دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فتحعلی حمزه جواران در جشن روز خبرنگار که در خانه ایرانمنش شهرستان بافت برگزار شد، اظهار داشت:

 

**یاد خاطره شهید صارمى و تمامی خبرنگاران شهید را گرامى مى داریم.

**افتخار مى کنم که خدمتگزار مردم بافت هستم.

**در عملیات رمضان و در دشت خوزستان قطب نما از دست من افتاد و سردر گم بودم اما از روى ستاره هاى آسمان مسیر را یافتیم و وارد خاکریز شدیم و به هم رزمم گفتم که به خاکریز خودى رسیدیم و اصحاب رسانه هم باید مانند ستاره‌های آسمان، چراغ راه باشند.

**از رسانه ها مى خواهم صادقانه و در راستاى نشر حقایق قلم بزنند.

**اصحاب رسانه در راستاى پیشرفت و آبادانى شهرستان کمک کنند.

**خبرنگاران باید در بحث محتوا حقیقت‌گرا باشند و هرقدر در حوزه حقیقت‌یابی و گسترش حقیقت کوشا باشیم، اثرگذاری بیشتری خواهیم داشت.

**در گزارش دادن باید مانند آنچه که مقام معظم رهبرى فرمودند، عمل کنیم.

**طرح گردشگرى بافت در حال راه اندازى است، فولاد بافت تعطیل بود و هم اکنون با همت استاندار محترم راه انداخته شده است، کارخانه کرک بافت و سیلو هاى بافت نیز راه اندازى شده اند.

**در حوزه آسفالت راه هاى روستایی اقدامات قابل قبولى رخ داده و مردم مى توانند ببیند و لزومى ندارد که ما بخواهیم گزارش دروغ دهیم.

**به بنده پیشنهاد شد که منصب بالاترى را بپذیرم ولى چون دنبال کار براى مردم بافت هستم، نپذیرفتم و گفتم که من فقط به فکر خدمت به مردم هستم.

**امروز فقط باید فریاد وحدت را در بافت سر دهیم.

**مجلس خبرگان رهبرى که اساس نظام جمهورى اسلامى است، دو نماینده از این شهرستان در این مجلس است.

**70 طرح با اعتبار بیش از 500 میلیارد تومان در بخش های مختلف از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

 

 

نظر شما