استاندار کرمان:

در هفته دولت هزار و هشتصد میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۴:۱۲
کد خبر: ۴۴۸۹۵۸
در هفته دولت هزار و هشتصد میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد
استاندار کرمان با اشاره به اینکه در هفته دولت 526 پروژه به میزان هزار و سیصد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: در این هفته 130 پروژه به میزان 494 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در کارگروه گردشگری استان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجائی، افزود: در هفته دولت هزار و هشتصد میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: از مجموع 526 پروژه آماده بهره‌برداری و افتتاح در استان کرمان در هفته دولت، 418 طرح دولتی و 108 طرح خصوصی با مجموع اعتبار یک‌هزار و 308 میلیارد و 367 میلیون تومان است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شده هفته دولت در استان کرمان یک‌هزار و 802 میلیارد و 67 میلیون تومان است که طی دو سال گذشته آماده شده‌اند، خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی 125 پروژه جدید دولتی با 290 میلیارد تومان و پنج پروژه خصوصی با 204 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سراسر استان کرمان آغاز می شود.

رزم حسینی با تاکید براینکه در استان کرمان با توجه به سیاست‌های راهبردی با رویکرد ولایت و توسعه و اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری انجام شده است، گفت: مدیران دولتی باید پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند و اطلاع‌رسانی کامل در مورد اقدامات صورت گرفته توسط رسانه‌ها انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این رسالت قلم و رسانه است که به موقع و صادقانه خدمات دولت را اطلاع رسانی کند، افزود: مردم باید آگاه باشند به دولتی که رای داده‌اند چه خدماتی را برای آنها انجام داده است زیرا با افزایش آگاهی مردم در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته اعتماد به مسئولان دولت و نظام بیشتر می‌شود.

استاندار کرمان یادآور شد: رسانه ها پس از سه بار مکاتبه با مدیر مربوطه، اگر موفق به انجام مصاحبه نشدند طی لیستی اسامی آن مدیران را اعلام کنند زیرا انتظار می رود رسانه ها همچون دفاع مقدس به عرصه بیایند و مدیران نیز پاسخگو باشند.

رزم حسینی با تاکید براینکه کوتاهی برخی از مدیران و مسئولین نباید به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه ایثارگری ملتی بزرگ پدید آمده، نوشته شود، خاطر نشان کرد: خدمات دولت، خدمات نظام است که باید به درستی اطلاع رسانی شوند لذا انتظار می رود مدیران صادقانه با مردم سخن گفته و کاستی ها را مطرح نمایند.

 

نظر شما