متقاضیان مشارکت در سرشماری ثبت نام کنند

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۴۹۶۷۸
مسول روابط عمومی سرشماری شهرستان رابر با اعلام این خبر گفت: متقاضیان مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن به عنوان آمارگیر می توانند از طریق سامانه https://s95.sci.org.ir اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد پورعسکری افزود: متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم باشند و اولویت با افراد دارای مدارک بالاتر می باشد.

وی ادامه داد: دارا بودن حداقل 18و حداکثر 35 سال، مخصوص ماموران آمارگیر ضروری و اولویت با افراد بومی است.

مسول روابط عمومی سرشماری رابر تصریح کرد: برخورداری از سلامت جسمانی(به خصوص بینایی و شنوایی) و توان لازم برای انجام عملیات میدانی در نقاط شهری و روستایی لازمه ثبت نام است.

پورعسکری خاطر نشان ساخت: علاوه بر شرایط عمومی مشارکت، کسب حد نصاب امتیاز در آزمون پایان دوره، برخورداری از قدرت بیان، اعتماد به نفس،بردباری و حسن اخلاق جز شرایط اختصاصی ثبت نام می باشد.

وی تاکید کرد: متقاضیانی که در طرح ها و سرشماری های قبلی کشور به ویژه در طرح های آماری و سرشماری های مرکز آمار ایران مشارکت داشته اند، در شرایط مساوی با دیگران در اولیت می باشند.

مسول روابط عمومی سرشماری رابر  یادآور شد: ارایه اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس پرسنلی، اصل سوابق و اسناد همکاری در اجرای سرشماری ها و طرح های آماری قبلی، اصل گواهینامه رانندگی( برای رده راننده و یا افرادی که خودرو در اختیار خواهند داشت) جهت مشارکت ضروری است.

پورعسکری تسریع کرد: 25شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام می باشد.

 

نظر شما
نظرات
رضابرزگر
|
-
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
سلام من اجاره هستم وکارم ندارم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز