وحدت و انسجام خوبی در استان کرمان حاکم است

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۸:۲۱
کد خبر: ۴۵۱۵۱۰
وحدت و انسجام خوبی در استان کرمان حاکم است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در حال حاضر وحدت و انسجام خوبی در استان وجود دارد و باید آن را حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیت الله سید یحیی در نشست شورای اداری استان کرمان که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مصادف با پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: از جمله ویژگی های شهید باهنر خستگی ناپذیری وی بود.

وی با اشاره به اینکه رزم حسینی از جمله استانداران بی نظیر کشور است و رئیس جمهور و مسئولانی که به این استان سفر می کنند، این مسئله را به خوبی درک کرده اند، یادآور شد: نمایندگان در ایجاد وحدت و انسجام در استان همکاری داشتند و اگر همکاری آنها نبود هیچکدام از مسئولان موفق نمی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه یکی از مسائل اساسی و مهم همه جوامع، تخصص در مسئولیت هایی است که به عهده می گیریم، خاطر نشان کرد: اگر فردی بدون دانش و تخصص وارد کاری شود، ضرر آن کار بیش از منفعتش خواهد بود.

آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه کارها باید بر اساس عقل و علم انجام شود، گفت: از جمله ضررهایی که کشور ما در سالیان داراز تحمل کرده به دلیل همین مسئله است و البته عوامل متعدد دیگری نیز نقش داشته است.

وی افزود: افرادی که مسئولیتی به عهده می گیرند، باید تخصص نسبی در آن زمینه را داشته باشند و این نکته در فرهنگ و احادیث ائمه اطهار (ع) نیز به چشم می خورد و پیامبر اسلام (ص) فرمودند 'کسی که کاری را انجام دهد و علم آن را نداشته باشد، ضررش بیش از صلاح آن است'.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز